Geen mail met factuur van tweede telefoonnummer

  • 14 July 2022
  • 2 reacties
  • 32 x bekeken

Hallo,

Ik krijg op dit moment alleen elke maand de factuur per mail van mijn eerste telefoonnummer. Als ik de instelling wijzig voor het tweede telefoonnummer, dan wordt er aangegeven dat de instelling is opgeslagen. Maar als ik daarna naar de instelling terug ga, dan is mijn keuze weer ongedaan gemaakt.

Graag hulp hierbij.


Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Reputatie 5
Badge +6

Hi @Leen76

Welkom op de Tele2 Community! Ik kijk natuurlijk graag met je mee wat er precies aan de hand is. Wil je mij een DM sturen met de volgende gegevens? Het telefoonnummer waar het om gaat, je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN? Als ik deze gegevens ontvang ga ik voor je op onderzoek uit! 

Groetjes,

Johrick

Reputatie 5
Badge +6

Hi @Leen76

Ik heb niets meer van je vernomen. Daarom ga ik er van uit dat het inmiddels is opgelost! Mocht dit niet zo zijn, wil je dan een nieuw topic openen? Dan gaan we je natuurlijk helpen!