beantwoord

Geen letters na inloggen tele2

  • 23 April 2019
  • 6 reacties
  • 279 x bekeken

Sinds eind 2018 krijg ik, na het inloggen, geen letters te zien.
Het maakt het onmogelijk om te navigeren op jullie website.
Meerdere browsers geprobeert (chrome, firefox edge) En tevens meerdere apparaten.

Ik heb ook een aantal keer jullie klantenservice hierover gesproken. Maar geen antwoord.
Ze hebben een aantal keer een case nummer aangevraagd naar de technische dienst. Maar weer geen antwoord.

Hoe komt het dat een klein probleem als dit, niet opgelost word?

Het maakt tevens het betalen erg lastig.
icon

Beste antwoord door simnlru 23 April 2019, 16:09

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

6 reacties

Reputatie 5
https://forum.tele2.nl/mijntele2-312/nog-steeds-slecht-werkende-website-mijntele2-76107 Zie mijn topic, heb hetzelfde probleem aangekaart. Helaas nog geen terugkoppeling.
Reputatie 3
Wat lastig dat je een blanco pagina krijgt. Heb je dit via de app op je telefoon of via MijnTele2 ? Heb je cookies al verwijderd of een incognito venster geprobeerd?

Gr, Bernadet
Reputatie 7
Beveiligingsniveau in de browser te hoog afgesteld misschien?
Reputatie 5
Als ik voor mijzelf spreek werkt alleen de app. Maarja daar kan je ook niet alles in doen wat je wilt.

@pipodeclown browser is onverandert gebleven in die paar maanden tijd.
Reputatie 7
Als ik voor mijzelf spreek werkt alleen de app. Maarja daar kan je ook niet alles in doen wat je wilt.

@pipodeclown browser is onverandert gebleven in die paar maanden tijd.

Dan nog is te proberen of met een lager beveiligingsniveau het misschien wel werkt. De instellingen kunnen middels een update zijn gewijzigd, of de Tele2 website kan zijn gewijzigd (die ze niet voor enkele meldingen gaan aanpassen).
Het gebeurt vaker dat er sites, apparaten, software niet meer werkt terwijl er bij de klant ogenschijnlijk niets is veranderd. Ik denk in mogelijke oplossingen, niet in beperkingen.
Reputatie 3
Ik hoop dat het probleem met de app opgelost is. Omdat er op dit topic geen reactie meer binnengekomen is, sluit ik het. Mocht je nog wel vragen hebben, kun je een nieuw topic openen. Nog een fijne dag