geen internet op mijn galaxy s7

• 23 februari 2017
  • 5 reacties
  • 855 x bekeken

Hallo ik heb geen internet op mijn telefoon maar ik kan wel bellen en smsen.
Mobiele gegevens staan aan, roaming staat aan, ik heb een toegangspunt aangeklikt. Deze is ook ingesteld via de tele2 site.
Maar nog steeds geen internet vanaf dat mijn nieuwe abonnement is ingegaan. Ook al telefoon paar keer opnieuw opgestart en zelfs al een nieuwe simkaart gekregen, niks werkt...

Ik heb alle instellingen goed in mijn telefoon gezet zoals via de tele2 site:
https://www.tele2.nl/klantenservice/mobiel/toestelhulp/?_ga=1.92109722.1896195606.1487847146&pagina=device/samsung/galaxy-s7/topic/internet/handmatig-instellen/1

Weet iemand hoe ik dit op kan lossen?

MVG,
Stefan

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 reacties

Is je data bundel misschien op?
Nee mijn data bundel is nog maximaal beschikbaar
Reputatie 3
Badge +1
Je zegt dat je geen internet hebt vanaf het moment dat je nieuwe abonnement is ingegaan. Kun je dat iets toelichten? Kom je van een andere provider, of ben je een verleningen aangegaan?

Mocht je een verlenging zijn aangegaan, had je daarvoor wel een internetverbinding? In sommige gevallen wil het wel eens zijn dat de datatoegang is uitgezet. Dit gebeurde weleens bij mensen die geen databundel hadden, ter bescherming. Het zou dan kunnen dat dit nog niet is uitgezet, maar dat is speculeren.
Reputatie 4
Badge
Hi StefanvdH,

Ik zie dat je tot op heden nog geen internetverbruik hebt, heb je je simkaart al in een ander toestel getest? En werkt zowel 4G als 3G niet?

Groetjes,

Hinke
Reputatie 4
Badge
Hi StefanvdH,

Ik zie dat je ondertussen contact hebt gehad met onze klantenservice en dat zij een melding hebben doorgezet naar de technische dienst.
Ik ga ervan uit dat je snel gebruik kunt maken van ons 4G netwerk! Mocht je nog ergens tegen aan lopen dan hoor ik graag van je.

Groetjes,

Hinke