vraag

Geen geld ontvangen van Redeem

• 10 december 2019
  • 3 reacties
  • 77 x bekeken

Beste,

Ruim 4 maanden geleden heb ik mijn Iphone 7 opgestuurd naar Redeem (het verzendbewijs heb ik nog steeds!) Verschillende smsjes van Redeem ontvangen, dat zij mijn Iphone hadden ontvangen en de waarde zouden gaan bepalen. Sindsdien NIKS meer gehoord en na een paar weken een topic aangemaakt op dit forum.

Ik ben toen redelijk snel geholpen door medewerkster Bernadette van Tele 2. Zij zou er achteraan gaan en het leek er even op dat ze het voor elkaar kon krijgen dat Redeem mijn beloofde geld zou terug betalen.

Helaas zijn we nu 2 MAANDEN verder en heb ik 1; mijn geld NOG STEEDS NIET en 2; GEEN REACTIE meer vanuit Tele 2 op mijn bericht van een maand geleden. 

SCHANDALIG!!!!!!!! IK WIL MIJN GELD TERUG!!!!!

Ik verwacht nog steeds dat hier iets aan wordt gedaan, want ik ben mijn telefoon EN mijn geld kwijt (al MAANDEN).

Ik hoop op een spoedig antwoord en op een spoedige oplossing voor deze ernstige zaak!

3 reacties

Reputatie 7
Badge +5

Tja als je de topics allemaal leest over Redeem en de nogal lakse houding van dit bedrijf, die blijkbaar mag adverteren via de Tele2 website zou ik daar als Tele2 zijnde niet echt blij van worden.

@EvaChloe Er zal binnenkort wel door Tele2 gereageerd worden met het riedeltje dat het erg goed is om smartphones te hergebruiken blablabla etc en zal er om je gegevens gevraagd worden, heb dus ff geduld en dan hoop ik voor je dat het snel opgelost gaat worden.

Thanks @Cypher 

Mijn geduld raakt langzamerhand op...

Reputatie 3
Badge

@EvaChloe 

Dat is natuurlijk niet fijn als het zo loopt.

Ik ga mijn best doen om dit voor jou te fixen, aangezien je dit via ons hebt geregeld.

Jammer dat Redeem niks meer laat horen en geen geld overmaakt. Ik merk dat het soms  langer duurt dan de vier werkdagen die zij beloven, maar uiteindelijk wordt er uitbetaald. 

Ik zoek graag voor je uit wanneer jij betaald wordt. Ik heb daarvoor jouw gegevens nodig. 

Kan je mij een privébericht sturen met de volgende gegevens :

• Naam
  • Adres
  • Postcode + Woonplaats
  • E-mailadres 
  • Heb je het toestel opgestuurd? Welke datum?
  • Bericht ontvangen van Redeem dat het toestel is ontvangen?
  • Heb je je Spam gechecked?
  • Heb je bericht van Redeem dat zij het geld overmaken?
  • Zelf contact opgenomen met Redeem? Welke datum?

Gebruik de volgende link om mij een bericht te sturen: Privébericht naar Cas

Reageer