beantwoord

Geen bestaande MijnTele2 na nieuw abbonnement

  • 30 May 2022
  • 3 reacties
  • 89 x bekeken

voorheen had ik een abbonement bij Tele2, en na wat administratieve fouten heb ik deze moeten bëeindigen.

Toen heb ik gelijk een nieuw abbonement afgesloten bij Tele2 en gevraagd om nummerbehoud, dit is allemaal in orde nu en ik heb een nieuw abbonement met mijn oude nummer.

 

Alleen het probleem is nu als ik dit nummer van (oud)abbonement 1 probeer te koppelen aan de MijnTele2 app van (nieuw)abbonnement 2, geeft hij aan dat dit nummer al in gebruik is.

 

Ik kan nu dus geen facturen/vebruik nakijken en ook geen extra MB's bijbestellen als dit nodig is.

 

Ik hoop snel een oplossing te vinden.

 

icon

Beste antwoord door Nico076 1 June 2022, 15:47

Bekijk origineel bericht

3 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Hey @Nico076,

Allereerst van harte welkom op onze Community! Goed dat je je 06-nummer in je profiel hebt ingevuld. Ik ben er gelijk eens ingedoken en ik zie nog helemaal geen MijnTele2-account op jouw nummer. Gaat het om het nummer dat eindigt op 24? Zo ja, dan kun je via deze link eerst een account aanmaken, voordat je hem kunt koppelen aan je al bestaande account.

Laat je het me weten of dit is gelukt? Voor meer info over de MijnTele2-omgeving kun je hier terecht:

 

Ik hoor het graag van je! 😊

Ik heb al een account en wou net een screenshot toevoegen alleen het is nu gelukt om mijn abbonnement toe te voegen dus het probleem is al opgelost.

 

Het probleem was dat MijnTele2 aangaf dat ik mijn huidige nummer niet kon koppelen omdat het nog gekoppeld stond aan mijn oude abbonnement .

Reputatie 7
Badge +12

Hey Nico,

Thanks voor je snelle terugkoppeling! Toen ik je bericht las dacht ik inderdaad direct dat het kwam doordat je nummer nog stond gekoppeld aan het oude abonnement. Toen ik dit ging opzoeken stond er geen account meer aan gekoppeld, dus ik ben blij om te horen dat het nu wel gelukt is!

Mochten we je in de toekomst nog ergens bij kunnen helpen, start dan gerust een nieuw topic. De Community staat voor je klaar. 💪🏻

Voor nu wens ik je nog een hele fijne avond! 

Reageer