beantwoord

Geen actief nummer in MijnTele2

  • 28 June 2020
  • 8 reacties
  • 991 x bekeken

Hoi,

als ik de Tele2 app open dan staat er dat ze geen actief 06-nummer bij mijn account zien.

ik kan dus niet zien hoeveel data ik verbruikt heb en hoeveel ik nog over heb,

weten jullie hoe dit opgelost kan worden/wat ik kan doen?

icon

Beste antwoord door Rox van Tele2 21 July 2020, 10:52

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

8 reacties

Reputatie 7

Sinds wanneer ben je klant van Tele2 voor mobiel? Voor klanten vanaf 6 mei is er een andere app. Je kunt ook inloggen op Mijn Tele2.

Reputatie 5

Hi @Aniekzwaan, welkom op onze community! Wij staan voor je klaar om een oplossing te zoeken. Wanneer ben je klant geworden bij ons? Heb je jouw account al geactiveerd via de activatielink die via de mail is gestuurd? Dit is erg belangrijk om te doen, want anders kan je geen gebruik maken van de app.

Wil je het ons laten weten? Wij staan voor je klaar! :smile:

Groetjes, 

Rox

@Rox van Tele2 , mijn abonnement is op 1Juni ingegaan en ik heb mijn account al geactiveerd maar hij doet het helaas nog niet

Reputatie 7

@Rox van Tele2 , mijn abonnement is op 1Juni ingegaan en ik heb mijn account al geactiveerd maar hij doet het helaas nog niet

Zou je de Tele2 app in de Google Play store of Apple Store kunnen proberen? Neem wel de juiste app, die geschikt is voor klanten van na 6 mei.

Reputatie 5

Bedankt voor de update @Aniekzwaan, goed dat je dit aangeeft! Heb je de tip van @pipodeclown gevolgd? De blauwe app is voor onze nieuwe klanten na 6 mei. Het zou moeten werken in jouw geval. :muscle_tone4:  

Lukt het nog niet met de nieuwe app, dan kan je mij een privébericht sturen met deze link. Ter verificatie heb ik deze gegevens van jou nodig:

  • Voornaam + achternaam
  • Volledige adresgegevens
  • Geboortedatum
  • Laatste 4 cijfers van het bij ons bekende IBAN nummer
  • 06-nummer

Ik wacht het af! 

Groetjes, 

Rox

Reputatie 5

Een update: ik heb de gegevens van @Aniekzwaan ontvangen en ben ermee aan de slag gegaan. Het e-mailadres was al in gebruik bij een ouder inactief abonnement van haar. Ik heb samen met Aniek het e-mailadres van het oude account gewijzigd, zodat ze het nu bij haar huidige account kan gebruiken. Er moest alleen nog een activatielink opnieuw gestuurd worden, zodat het account geactiveerd kon worden. Eind goed al goed! De app en site werken nu weer helemaal. :smile:

Groetjes, 

Rox

Hoi,

als ik de Tele2 app open dan staat er dat ze geen actief 06-nummer bij mijn account zien.

ik kan dus niet zien hoeveel data ik verbruikt heb en hoeveel ik nog over heb,

weten jullie hoe dit opgelost kan worden/wat ik kan doen?

 

Ik heb dit ook. Erg lang in de wacht gestaan via de chat. Ik hoop dat ik via deze weg ook geholpen kan worden.

Reputatie 7

Hoi,

als ik de Tele2 app open dan staat er dat ze geen actief 06-nummer bij mijn account zien.

ik kan dus niet zien hoeveel data ik verbruikt heb en hoeveel ik nog over heb,

weten jullie hoe dit opgelost kan worden/wat ik kan doen?

 

Ik heb dit ook. Erg lang in de wacht gestaan via de chat. Ik hoop dat ik via deze weg ook geholpen kan worden.

Heb je de nieuwe app van Tele2 gebruikt? Als dat niet helpt, dan kan het dat je nu ook 2 accounts hebt met hetzelfde e-mailadres. Log in op Mijn Tele2 en pas daar je gebruikersnaam aan naar iets anders. De gebruikersnaam op het oude account is daarmee gewijzigd. Log daarna opnieuw in met de gebruikersnaam/e-mailadres waarmee je nu ook inlogt. Je logt dan in op het nieuwe account. Indien dat laatste niet lukt, probeer dan opnieuw te registreren voor Mijn Tele2.