beantwoord

Gambia en afgesloten abonnoment

Beste Tele2,

Ik ben net terug van een verkortte vakantie uit Gambia. Zoals jullie waarschijnlijk weten zijn de Nederlandse toeristen door de gevaarlijke situatie terug gehaald naar Nederland.
Ik heb veel moeten bellen om te vertellen dat het goed met mij gaat en hoe de situatie daar nu is. Hierdoor heb ik te veel kosten buiten mijn bundel gemaakt en is mijn abonnement afgesloten. Ik moet hierdoor nog eens 70 euro betalen om weer aangesloten te worden.
Ik snap dat dat normaal gesproken het geval is, maar ik zou nooit zo veel gebeld hebben als de situatie in Gambia daar niet om vroeg.

Zouden jullie mijn abonnement weer aan kunnen sluiten zonder dat ik die 70 euro hoef te betalen?

Met vriendelijke groet,

Adrienne Franken

icon Beste antwoord door Trinh van Tele2 21 januari 2017, 11:42

Dag Adrienne,

Wat een vervelende situatie inderdaad. Ik keek gisteren nog op het nieuws naar. Fijn dat je veilig bent! Ik maak voor deze keer een uitzondering en vertrouw erop dat jij de factuur gaat voldoen. Kan je weer bellen?

Groetjes Trinh

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 Reacties

Reputatie 5
Badge +3
Dag Adrienne,

Wat een vervelende situatie inderdaad. Ik keek gisteren nog op het nieuws naar. Fijn dat je veilig bent! Ik maak voor deze keer een uitzondering en vertrouw erop dat jij de factuur gaat voldoen. Kan je weer bellen?

Groetjes Trinh
Mooi opgelost Trinh!!!
Reputatie 5
Badge +3
Dankje! 😃