beantwoord

Functies blokkeren

  • 4 June 2019
  • 6 reacties
  • 614 x bekeken

Ik ben mijn telefoon denk ik op mijn werk vergeten maar ik kan hem ook verloren zijn. daarom wil ik bepaalde functies tijdelijk blokkeren (bellen buitenlandse- en betaalnummers) totdat ik morgen op mijn werk kan kijken of mijn telefoon daar ligt. Mijn Tele2 is echter uit de lucht, de klantenservice is dicht en online wordt ik alleen naar de klantenservice verwezen. Wat nu?
icon

Beste antwoord door Petra van Tele2 5 June 2019, 12:36

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

6 reacties

Reputatie 4
Telefoon kwijt of gestolen? Blokkeren is heel eenvoudig. Kijk hier eens voor meer informatie.

Je kunt indien gewenst ook meteen een nieuwe SIMkaart bestellen. Telefoon teruggevonden, we deblokkeren je SIMkaart weer zonder extra kosten!

@erikja, en lag hij nog op je werk of is een blokkade nog noodzakelijk?

Groet Petra
Reputatie 7
Badge +8
Misbruikkosten zijn alleen voor tele2 als tele2 ze veroorzaakt heeft. Dus! Blokkeren indien nodig ben je zelf verantwoordelijk voor. Dat geldt ook voor een bankpas.
Reputatie 6
Dat is een prima tip. Dan kan @ericjanssens gelijk zien of de telefoon op zijn werk ligt. Want die sites laten de plek van de telefoon zien.
Wat ook kan is zelf via de Tele2 site de simcard blokkeren, maar als de telefoon niet gestolen is betaal je wel de kosten van het deblokkeren. https://www.tele2.nl/klantenservice/mobiel/simkaart-blokkeren/

'Vind mijn apparaat' werkt trouwens ook bij een Android telefoon.
Reputatie 1
Vergrendel je toestel via Find my iPhone (iOS) of Find my device (Android). Ontgrendel hem dan pas weer op je werk.
Mijn.tele2.nl of de klantenservice morgenochtend zijn de enigste opties.
Mooi, pakt Tele2 dan ook eventuele misbruikkosten?
Reputatie 7
Badge +12
Mijn.tele2.nl of de klantenservice morgenochtend zijn de enigste opties.