beantwoord

foutmelding vanaf begin

• 21 november 2017
  • 10 reacties
  • 1534 x bekeken

Reputatie 2
Heb 2 sim only abonnementen, Maar die foutmelding blijft, Omdat ik mijn abonnement met een iPhone X heb verlengt en kan mijn bestelling niet volgen, Wanner wordt die fout hersteld dagbik zelf alles kan volgen en niet via facebook of klantenservice moet doen ?😭 😭 😭
icon

Beste antwoord door mercedes2017 23 november 2017, 08:33

Beste Mark,

Foutmelding is opgelost TOPP van Tele2 ???
Bekijk origineel bericht

probleem herstellen voor klant.

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

10 reacties

Reputatie 4
Badge
Hoi mercedes2017,

Als ik het goed begrijp heb je een verlenging aangevraagd en wil je de status daarvan bekijken via je MijnTele2 account? Welke foutmelding krijg je in beeld te zien als dit dit probeert? Ik kijk graag met je mee om te zien hoe we dit kunnen oplossen! Zou je me alsjeblieft een privébericht kunnen sturen met de volgende gegevens:

- Naam
- Adres
- Postcode + Woonplaats
- Klantnummer
- Geboortedatum

Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Mark.

Bedankt voor je medewerking.

Ik zie je gegevens tegemoet.

Mark
Reputatie 7
Badge +4
Het account van Mercedus2017 is gehacked door een collega. Daarom stelt hij zo'n verwarrende vraag en een vaag verhaal waar je als lezer zomaar invalt.. Wees dus even op je hoede dat dit 'zijn collega' kan zijn uit de gsm shop.
Reputatie 2
Het account van Mercedus2017 is gehacked door een collega. Daarom stelt hij zo'n verwarrende vraag en een vaag verhaal waar je als lezer zomaar invalt.. Wees dus even op je hoede dat dit 'zijn collega' kan zijn uit de gsm shop.

Deze keer ben ik het zelf ???
Reputatie 4
Badge
Hoi mercedes2017,

Bedankt voor je bericht. Ik heb met je meegekeken en ik krijg ook een foutmelding bij het volgen van je bestelling. Dit kan te maken hebben met het feit dat je bestelling nog niet leverbaar is. Ik wil je dan ook vragen nogmaals te kijken op het moment dat je bericht hebt gekregen dat het toestel naar je verzonden is/wordt.

Mark
Reputatie 2
Hoi mercedes2017,

Bedankt voor je bericht. Ik heb met je meegekeken en ik krijg ook een foutmelding bij het volgen van je bestelling. Dit kan te maken hebben met het feit dat je bestelling nog niet leverbaar is. Ik wil je dan ook vragen nogmaals te kijken op het moment dat je bericht hebt gekregen dat het toestel naar je verzonden is/wordt.

Mark

Het was van af het begin, Dat ik 2 simonlys had aangevraagd, Was die probleem er al
Reputatie 4
Badge
Hoi mercedes2017,

Ik zie dat er reeds een bericht is uitgestuurd richting ons hoofdkantoor, zodat zij hier naar kunnen kijken. Ik zal dit voor je in de gaten houden zodat ik je kan informeren zodra we een terugkoppeling hebben ontvangen.

Mark
Reputatie 2
dankje wel🤔
Reputatie 2
Beste Mark,

Foutmelding is opgelost TOPP van Tele2 ???
Reputatie 2
Topic kun je sluiten
Reputatie 4
Badge
Hoi mercedes2017,

Fijn om te horen! Ik sluit nu je topic. Mocht je nog vragen hebben dan mag je hier een nieuw topic voor openen.

Mark