beantwoord

Foutmelding MijnTele2: "Oh nee we hebben even geen contact"

  • 17 March 2017
  • 6 reacties
  • 345 x bekeken

Hallo. Wanneer ik de mijn tele2 app start en naar het verbruik of de facturen probeer te kijken krijg ik de melding "oh nee we hebben even geen contact geen zorgen we zijn hard bezig om mijn tele2 te verbeteren probeer het later nog eens." Deze melding blijf komen ook na het herinstalleren van de app en het resetten van het wachtwoord. Hoe kan ik dit oplossen?
icon

Beste antwoord door Frenk van Tele2 19 March 2017, 13:37

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

6 reacties

Reputatie 6
Hoi Nick! Welkom op het forum!

Voor we kunnen werken naar een oplossing moet we eerst nog even kijken of we wat nauwkeuriger kunnen vaststellen waar het probleem ligt. Zou je de volgende vragen kunnen beantwoorden?

1. Als je inlogt via de website: https://www.tele2.nl/mijn-tele2/ zie je dan wel je verbruik én je facturen? Zijn de facturen die je ziet ook de meest recente?
2. Log je in met het bij ons bekende (actuele) e-mailadres?
3. Als je meerdere abonnementen bij ons hebt of hebt gehad kan je soms per ongeluk in een 'oude' omgeving inloggen. Zie je in je MijnTele2 iets waaruit je dat op kan maken? Bijvoorbeeld: achterhaalde persoonlijke informatie, oud klantnummer of slechts drie navigatieknoppen boven in je scherm (alleen bij de desktopversie).

Laat het me weten 🙂
Reputatie 7
Punt 3 kan alleen als je nog een 3G abbo hebt, als je omgezet bent naar 4G (of een nieuw abonnee) gebeurd dat in de nieuwe omgeving.
1. Wanneer ik via de site inlog heb ik hetzelfde probleem.
2. Het email adres is hetzelfde overigens niet hetzelfde als gebruikt voor dit forum.
3. Er lopen op dit moment 2 abonnementen bij tele 2. In de desktop versie staat boven in het scherm van linkse naar rechts tele 2, overzicht, je facturen, je account, naam en uitloggen. Is dit de goede?
Reputatie 6
1. Wanneer ik via de site inlog heb ik hetzelfde probleem.
2. Het email adres is hetzelfde overigens niet hetzelfde als gebruikt voor dit forum.
3. Er lopen op dit moment 2 abonnementen bij tele 2. In de desktop versie staat boven in het scherm van linkse naar rechts tele 2, overzicht, je facturen, je account, naam en uitloggen. Is dit de goede?


Dan is het probleem als volgt: je e-mailadres is aan een oude MijnTele2 omgeving gekoppeld. Omdat je e-mailadres dienst doet als gebruikersnaam kan je niet met hetzelfde e-mailadres inloggen op twee accounts. Het is ook niet mogelijk om een acccount te "deactiveren".

Je lost het op door een kleine stoelendans uit te voeren (tip: doe dit achter een laptop of computer):
-Log in op MijnTele2 en ga naar "Je Account"> "Accountgegevens". Pas bij het kopje "Login-gegevens" je e-mailadres aan. Dit hoeft geen e-mailadres te zijn dat je vaak gebruikt, we willen het eigenlijk alleen gebruiken om je oude MijnTele2 omgeving aan te koppelen.
-Er wordt naar het nieuwe e-mailadres een mail gestuurd. Volg de link in de e-mail om de wijziging te bevestigen. Je oude e-mailadres is nu vrij om je actuele MijnTele2 omgeving mee te activeren.
-Ga terug naar MijnTele2 en kies voor "Eerste keer inloggen?". Vul daar je oude e-mailadres in.
-Volg ten slotte de stappen in de mail die je net hebt gekregen om je account te activeren. Je kan vanaf nu altijd inloggen met het bij ons bekende e-mailadres.

Het is trouwens ook gewoon mogelijk om gewoon een nieuw e-mailadres aan je huidige MijnTele2 te koppelen. Houd er wel rekening mee dat we dit e-mailadres ook als contact e-mailadres gebruiken.

Succes, en laat me weten of het lukt.
Ja het is gelukt heel erg bedankt
Reputatie 6
At your service 😉