beantwoord

Foutmelding "Je producten" in de mijntele2 omgeving

  • 18 april 2017
  • 3 reacties
  • 139 x bekeken

Reputatie 1
Als ik via mijn tele2 onder de kop "Je producten" bestelling & levering aan vink krijg ik de melding "Er ging iets fout bij het ophalen van je gegevens. Probeer het later nog eens."
What's going on?
Thnx!!
icon

Beste antwoord door Maris van Tele2 19 april 2017, 13:19

Wij hebben een melding gemaakt van de foutmelding die je krijgt, we kunnen je alleen niet zeggen wanneer het opgelost is..
Is er iets specifieks wat je in zou willen zien?

Groetjes, Maris
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Badge
Wij hebben een melding gemaakt van de foutmelding die je krijgt, we kunnen je alleen niet zeggen wanneer het opgelost is..
Is er iets specifieks wat je in zou willen zien?

Groetjes, Maris
Badge
Hoi ambitionz!

Kan je inmiddels als weer inzien in je mijntele2 omgeving, ik heb niks meer van je gehoord!

Groetjes, Maris
Badge
Vanwege de inactiviteit in dit topic zal ik deze gaan sluiten. Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen. Fijne dag!

Groet, Maris