Fout tijdens registreren

  • 9 december 2019
  • 3 reacties
  • 151 x bekeken

Ik heb mijn alle details ingevuld maar het is steeds aan het zeggen dat er ren systeemfout is. 

 

Kan iemand mij helpen? 


3 reacties

Reputatie 4
Badge

Hey @Burak Edirneli, ik help je graag verder. Waar heb je je details ingevuld? Gaat het om een nieuw abonnement afsluiten, een verlenging of wil je inloggen op MijnTele2? Ik hoor het graag van je, zodat we naar een oplossing kunnen kijken!

Groetjes, 

Rox

Ik abonneer me op Tele2, maar ik kan geen mijn acount gebruiken

Reputatie 4
Badge

Ik abonneer me op Tele2, maar ik kan geen mijn acount gebruiken

Als ik het goed begrijp kan je geen gebruik maken van MijnTele2? Gaat het om een verlenging of een nieuw abonnement?

 

Reageer