beantwoord

Fout bij Abbonementstatus bekijken op MijnTele2

  • 18 November 2017
  • 6 reacties
  • 1517 x bekeken

Ik wil de status van mijn abbo kijken op mijntele2 maar staat dan steeds er is een fout opgetreden?
icon

Beste antwoord door Frenk van Tele2 19 November 2017, 14:43

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

6 reacties

Reputatie 7
Kun je met dezelfde gegevens op de website wel inloggen? En heb je geprobeerd de app te verwijderen, je toestel opnieuw te starten en de app opnieuw te installeren? Wil nog wel eens helpen, leert de ervaring...
Ik krijg het op de website van mijntele2 en de app doet helemaal niks. heb wel mijn simkaart binnengekregen ,maar nummerbehoud status kan ik niet zien staat er fout opgetreden
Reputatie 7
In dat geval zal een Tele2 moderator even het systeem in moeten duiken. Zet alvast je klantnummer in je forum profiel, dan kan de moderator meteen je gegevens erbij zoeken.
Heb mijn klantnummer in de forum profiel gezet
Reputatie 6
Dat was handig, ik heb meteen even polshoogte kunnen nemen :)

De fout treedt bij mij op zodra ik bij "Bestelling & Levering" de status van je bestelling probeer in te zien. Ik heb hier op dit moment nog geen oplossing voor maar ik houd het in de gaten.

Je nummerbehoud staat overigens geprikt op 13 december. Mocht tegen die tijd nog steeds deze storing spelen dan zal zich die waarschijnlijk oplossen zodra je abonnement ingaat. Zodra we je nummer hebben overgenomen gebeurt dat automatisch.
Dankjewel, ik zou het in de gaten houden en wacht het af weet nu gelukkig dat alles goed gegaan is