Sticky

Feedback MijnTele2 app

Toon eerste bericht

183 reacties

Reputatie 5
Badge
Ik heb vandaag mijn Tele2 app bijgewerkt, het is wel prettiger dat je nu gelijk je verbruik kan zien.
Ik heb wel 2 opmerkingen,
1. de optie om te zien bij unlimited hoeveel data je nog over hebt in de EU is heel klein geworden, het was wel handiger als dit net zo geprojecteerd was als je bundel in Nederland (door middel van een swipe).
2. de kleur keuze van het nieuwe start scherm, paarse achtergrond en blauwe ''kaarten'', het ziet er niet erg mooi uit, misschien de kleur een beetje anders instellen of de design van de kaarten?

Voor de rest is dit toch wel in grote getallen hoe de Tele2 app er in eerste instantie eruit moest zien, netjes dat er toch geluisterd is naar de klanten. Top!
Reputatie 1
Als je bijvoorbeeld veel Netflix kijkt,ben je zo door die 5gb heen. Elke keer tijdens Netflix 1gb toevoegen is vrij irritant. Elke keer weer uit me serie app openen smsje ontvangen... Het is storend. Misschien in de toekomst kan dit verbeterd worden. Zou fijn zijn als er een optie was om bijv 5gb toe te voegen. Dat je bijvoorbeeld 1 a 2x per dag kan doen.

En dan komt er bovenop dat bij de mate 20 pro 9 van de 10x die app crashed wat irritaties veroorzaakt waardoor ik volledig uit me serie ben zegmaar. Even snel 1gb toevoegen duurt 2 a 3min als je elke keer die app 6 tot 10x moet openen voordat het eindelijk werkt.

En dan zijn er nog de keren dat hij zegt dat ik ben uitgelogd?
Maar bij herstart app weer ingelogd..
Reputatie 7
Badge +4
Hier de app op een Samsung S8, werkt prima. Goede verbeteringen doorgevoerd!
Bij mij zie ik de EU bundel met een swipe naar rechts van de bovenste balk.

Reputatie 5
Badge
Hier de app op een Samsung S8, werkt prima. Goede verbeteringen doorgevoerd!
Bij mij zie ik de EU bundel met een swipe naar rechts van de bovenste balk.

Heb zelf ook een S8, hier werkt het dus niet helaas. heb de app al er af gegooid en opnieuw geïnstalleerd. Helaas mocht dit niet baten.
Ik heb alleen die Data Nederland en geen Data EU.
Reputatie 7
Badge +4
Misschien is het verschil dat ik EU data heb verbruikt en jij deze maand nog niet?
Reputatie 7
Badge
Één overzicht scherm, roep ik en veel andere klanten al vanaf het begin van de (vorige, vreselijke versie van deze) app. Blij dat ze eindelijk van die ‘fun rebel’ keuze zijn afgestapt en gewoon naar klanten luisteren. Beter laat dan nooit, zullen we maar zeggen. Het is precies de lay-out geworden die ik in het klantenpanel als voorkeur had aangegeven ?
De app op zich ziet er duidelijk uit, echter paar puntjes die ik jammer vind!

Bij openen vd app zie je het overzicht....bij mij is de data ongeveer 400-600 mb lager als via de webversie!!
De verversings-tijd loopt vaak ook uren achter. Dit kan uiteraard op een gegeven moment vervelend worden omdat je denkt nog data te hebben omdat de app dat aangeeft....echter de webversie aangeeft dat t op is!!

Ondanks dat ik onbeperkt bellen/sms heb zou ik t fijn vinden om te kunnen zien hoeveel ik gebeld/sms-t heb!

Ik heb een Nokia 7 Plus met Android Pie ( 9 )
Ondervind je problemen met de MijnTele2 app? Leg het probleem alsjeblieft zo duidelijk mogelijk uit en vermeld welke telefoon je hebt en welk besturingssysteem (en welke versie) daarop draait. Wij helpen je dan zo snel mogelijk verder.

Heb je een andere vraag, dan kun je een nieuw topic openen door hier te klikken.

Sinds versie 6.1.0 op IOS 12.3.1 kan ik niet meer inloggen op de APP.
Ik krijg de bekende foutmelding ": Er is een onverwachte fout opgetreden, probeer het a.u.b. opnieuw". Dit probleem duurt nu al veel langer dan 1 maand. Nieuwere APP versies 6.2.0 en 6.3.0 hebben niet geholpen. Ook opnieuw installeren van de APP helpt niet. Op mijntele2 kan ik wel inloggen. Ik heb ruim 1 maand gelede via de chat hier melding van gemaakt, maar verder nooit meer terugkoppeling gehad wat er mee gedaan wordt en of gedaan is.
Graag actie zodat ik weer kan inloggen op de APP.

Reageer