Sticky

Feedback MijnTele2 app

Reputatie 6
Badge
Ondervind je problemen met de MijnTele2 app? Leg het probleem alsjeblieft zo duidelijk mogelijk uit en vermeld welke telefoon je hebt en welk besturingssysteem (en welke versie) daarop draait. Wij helpen je dan zo snel mogelijk verder.

Heb je een andere vraag, dan kun je een nieuw topic openen door hier te klikken.

183 reacties

Ik moet steeds opnieuw inloggen en ik zie mijn verbruik niet meer, dus ik weet ook niet hoe ik er voor staat. Er staat elke keer geen verbinding. En de app is ontzettend langzaam.. Touch ID zou inderdaad erg handig zijn
Reputatie 5
Badge +4
Met de app voor ios hebben we inderdaad een issue dat klanten steeds worden uitgelogd. Dit is natuurlijk ontzettend onhandig.
We zijn heel hard bezig om dit te fixen, want we snappen dat dit veel irritatie kan opwekken. Het schijnt alleen best complex te zijn, waardoor er tot op heden nog geen doeltreffende oplossing is gevonden.
Hopelijk kunnen jullie snel weer de app openen zonder continu opnieuw in te loggen.
Groetjes Kiko
90% van de tijd moet ik én opnieuw inloggen, én zegt ie dat er iets is misgegaan waardoor ik mijn verbruik niet kan inzien. Hierdoor weet ik dus NOOIT wat mijn verbruik is tot ik een sms krijg waarin staat dat ik 80% verbruikt heb, en zelfs dat smsje wordt niet altijd verstuurd. Hoe kunnen klanten hun data gebruik op deze manier nou managen?!

Al met al stapelen de fouten van Tele2 op, en kijk ik uit naar de tijd dat ik over kan stappen naar een andere provider.
Reputatie 4
Badge +3
Beste Noeki_56,

Als het goed is kun je jouw verbruik wel inzien via MijnTele2 op een webbrowser op de computer. Indien dit niet lukt, wil ik je vragen een een nieuw topic te openen. In het geval je gebruik maakt van een iPhone, kan het momenteel inderdaad voorkomen dat het automatisch inloggen niet werkt en ook kan het zijn dat je daar soms het verbruik niet ziet. Mijn collega's zijn hard aan het werk om dit op te lossen.

Mocht je een Android toestel hebben, wil ik je vragen de app en het besturingssysteem van de laatste update te voorzien. Als dit niet het gewenste effect heeft, wil je in dat geval ook een nieuw topic aanmaken?

Groetjes,
Rick
Hoera eindelijk een app die werkt! Fijn!
Jammer is de Tele2 app voor je mobiele verbruik, de SLECHTSTE APP (iOs) die er is! Bijna nooit is te zien wat je verbruik is, het is meestal "oeps! Helaas kunnen wij nu niet..." TMobil, Vodafone en KPN zijn al járen 100x beter in het informeren van hun klanten! En waarom worden er steeds 'buitenlandse smsjes' berekend, als ik die ABSOLUUT NIET verstuur!!!? Rotzooi deze Tele2App- ik denk er over om terug 'over te stappen'
Reputatie 7
Badge +4
De buitenlandse SMSJES worden door jouw Telefoon verstuurd. Dat zijn nummers in Engeland waar Iphone's voor facetime wat heensturen.

http://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/109422-facetime-sms-naar-00447786205094-a.html
Ik heb een Samsung en dus geen iOs, maar vanaf dat ik deze telefoon heb (begin december 2015) doet de app het niet. Ik krijg wat iedereen hier krijgt de melding dat er geen verbinding gemaakt kan worden. Wanneer wordt dit eindelijk gemaakt? !?!?!
Ik kan al een aantal weken mijn gegevens en verbruik niet bekijken op de app. Er staat OEPS. Helaas kunnen wij niet.. We zijn bezig. Bla bla bla
Maar de app doet het na een aantal weken nogsteeds niet
De app verbruit op IOS 9 verdomt veel Mb,S in een kleine 8 minuten, 22 Mb erdoor gescheurd. Beetje bijzonder ? Of toeval?
Reputatie 6
Badge +5
Hallo allemaal,
Bedankt voor jullie vragen.
Als het even niet lukt in de app, kan je dan kijken alsjeblieft of het wel allemaal goed werkt als je probeert in te loggen op een browser via een computer?
Volg dan deze link: MijnTele2

@kimkleinjan: heb je de app al eens opnieuw geïnstalleerd? Werkt het dan?
@tomtom1298: Weet je zeker dat er geen apps stonden te draaien op de achtergrond? Zeker op 4G kan het wel eens hard gaan. Check of dit het geval is, en sluit apps af die veel data kunnen gebruiken.

Wil je meer assistentie: Stel een nieuwe vraag 🙂
De community en moderators reageren snel en kunnen je dan van dienst zijn.

Vriendelijke groet,
Ben
Ik heb al 3 weken dat ik mijn vebruik niet kan in zien op de app en in mijn tele2 onlinne ik heb van alles gebrobeerd de app wel tig keer op nieuw gedownloof maar niks help het inzien van mijn kosten is speciaal om te kijken of mijn dochter niet buiten de bundel gaat
Reputatie 5
Badge +4
Hoi Rosanna,
Ik ga je helpen! Zou je een eigen topic willen openen? En daarin precies vertellen wat je al gedaan hebt en of je het in diverse browsers hebt geprobeerd etc.
Dan zal ik even met je meekijken waar het misgaat of dat het een bug is die de technische afdeling moet oplossen.
Groetjes Kiko
Beste Tele2 bellen met de klantenservice is een drama, dus nu maar zo!!

In mijn tele2 staat een oud telefoonnummer hoe krijg ik dit gewijzigd???
Rogro, wat heeft jouw vraag met de topictitel te maken? Open een eigen topic door op "STEL EEN VRAAG" te klikken, dan wordt je eerder geholpen.
Ik heb een abbonoment waarbij ik 24 euro moet betalen per maand maar bij facturen staan er hogere prijzen hele hoge prijzen en ik ben nooit buiten de bundel geweest. Hoe komt dat?
Kirolus, is dit feedback over de Tele2-app? Je kan beter een eigen nieuw topic starten door op "STEL EEN VRAAG" te klikken.
Beste Tele2, ik log in via mijn Tele2 app maar kan hierin geen facturen en gegevensgebruik lezen. Er komt dan op te staan....oeps, er is iets fout gegaan. Dit is zo onderhand al bijna een jaar zo! Ik kan dus ook op deze manier mijn rekeningen niet betalen. Ben al meerdere malen bij de telecombinatie plaza in Dronten geweest met dit probleem. Zij helpen mij elke keer super goed, maar helaas nog steeds zonder resultaat! Zij hebben al meerdere keren voor mij gebeld met de klantenservice en deze hebben mijn probleem al hogerop neergelegd! Ook daar nog steeds geen reactie vandaan. Ik begin er steeds meer van te balen op deze manier!
Badge +4
Hoi Tessa75,

Ik begrijp dat je graag geholpen wilt worden met het oplossen van je foutmelding. Je kunt dan het beste een eigen topic openen.
Je kunt een topic aanmaken door op "stel een vraag"te klikken.

Ik zie je graag terug in je eigen topic!

Groetjes Maurice
Beste tele 2, op ons email adres zijn 3 telefoon nummers ingeschreven alleen als we de tele 2 app openen staat er maar van 1 iemand het verbruik kun je dit ook van meedere zien?

Groetjes jette
Reputatie 4
Badge +3
Hi Jette,

Ik weet niet precies wat de situatie is, maar je kunt het best even een eigen topic openen. Dan helpen we je daar graag wat gerichter op weg :)

Groetjes,
Rick
Beste tele2,
Ik wil gebruik maken van de app rabo wallet maar ik krijg de melding dat ik geen nfc-simkaart heb hoe kan ik die bij jullie bestellen ?
Groetjes l?
Dylan
Dylan, je kan beter een eigen topic aanmaken door op "STEL EEN VRAAG" te klikken.
Beste Tele 2 , misschien zijn de instellingen van mijn iPhone niet correct , zodat ik buiten zonder WiFi geen internet geen Facebook geen sms'je ontvangt ???? Als ik ergens de WiFi aanzet , komt al eerdere berichten binnen ,
Davoed, voor jou geldt hetzelfde: open een eigen toppic.

Reageer