beantwoord

Factuur Tele2 zakelijk.

• 18 april 2017
  • 1 reactie
  • 217 x bekeken

Goedendag ik heb recentelijk een contract afgesloten bij Tele2 zakelijk.

Nu ik de eerste factuur binnen krijg blijkt dat ik verkeerd gefactureerd wordt. Het contract dat ik ondertekent heb is voor 100-min, 10GB terwijl de factuur zegt onbeperkt bel, 10GB.

Ik probeer nu al 2 weken lang contact te leggen met de klantenservice van Tele2 en krijg NOOIT gehoord.
Ik heb al 2 weken geleden emails verstuurd aan customerservice@tele2zakelijk.nl en krijg GEEN antwoord.
Ik ben al langs een winkel van Tele2 langs geweest maar die kunnen je niet helpen als zakelijke klant.

Is het mogelijk dat ik ergens contact kan leggen met Tele2 en dat de huidige administratieve fout wordt gecorrigeerd en ik alsnog een correcte factuur krijg?

Is het onmogelijk om via MijnTele2 contact te hebben met iemand van Tele2?

MvG,

Factuurnummer: NL1704547441
Klantnummer: CS1122839
icon

Beste antwoord door Maris van Tele2 19 april 2017, 12:40

Welkom op ons forum!

Op ons forum is het de bedoeling dat klanten andere klanten helpen, helaas bieden wij op ons forum geen ondersteuning aan zakelijke abonnementen.
We kunnen natuurlijk helpen met instellingen, alleen kunnen wij je niet helpen met factuur vragen of contractwijziging.

Je kan het beste contact opnemen met de klantenservice!

Groetjes, Maris
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

1 reactie

Badge
Welkom op ons forum!

Op ons forum is het de bedoeling dat klanten andere klanten helpen, helaas bieden wij op ons forum geen ondersteuning aan zakelijke abonnementen.
We kunnen natuurlijk helpen met instellingen, alleen kunnen wij je niet helpen met factuur vragen of contractwijziging.

Je kan het beste contact opnemen met de klantenservice!

Groetjes, Maris