beantwoord

Factuur mei ontbreekt

• 31 mei 2016
  • 29 reacties
  • 1412 x bekeken

In MijnTele2 is vanmorgen de factuur voor juni (vaste analoge telefonie) verschenen. Maar ... de factuur van mei 2016 ontbreekt. Kan deze alsnog in MijnTele2 worden geplaatst?
icon

Beste antwoord door Kiko van Tele2 28 september 2016, 10:01

Jaaaaaa!
Open eens je MijnTele2 omgeving. Je factuur van mei staat er dan ein-de-lijk tussen! :)
Het heeft even geduurd.
Groetjes Kiko
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

29 reacties

Reputatie 5
Badge +4
Hoi Wh Turner,
Dat is gek, want als ik kijk zie ik juist wel jouw mei factuur maar niet je factuur van Juni.
Zou je hier eens een screenshot van willen maken?
Groetjes Kiko
Hallo Kiko,

Hierbij de screenshot:

Reputatie 5
Badge +4
Hoi hoi,
Zou je mij misschien een privébericht sturen met deze gegevens:
Naam
Adres
Postcode + woonplaats
Klantnummer
Geboortedatum

Ik denk namelijk dat ik in een ander klantaccount van jou zit, want ik zie facturen met andere bedragen.
En dan kan ik het meteen doorzetten naar onze technische afdeling.
Groetjes Kiko
Bericht verstuurd (in twee delen)
Reputatie 5
Badge +4
Super!
Ik heb het meteen doorgezet naar de jongens van IT. Zodra ik een terugkoppeling heb, kom ik bij je terug. 🙂
Groetjes Kiko
Reputatie 5
Badge +4
Hoi hoi,
Ik heb helaas nog geen terugkoppeling gehad van it dat het is opgelost.
Ik blijf het voor je in de gaten houden.
Groetjes Kiko
Reputatie 5
Badge +4
Hee WhTurner,
Ik heb de technische afdeling gevraagd om een update want ik heb even gekeken en de factuur van mei ontbreekt nog steeds.
Ik ben je dus niet vergeten. 🙂
Hopelijk krijg ik snel een reactie van hun.
Groetjes Kiko
Hallo Kiko,
Misschien ter aanvulling: het factuurnummer is 680743452. Ik heb geprobeerd in de URL van een andere factuur dit nummer in te vullen, maar dat geeft alleen een blauw veld. Als ik op die manier een andere wel aanwezige factuur oproep, werkt dat wel🆒
Reputatie 5
Badge +4
Dankjewel voor je aanvulling.
Ik zal dit even toevoegen aan mijn melding aan de technische afdeling. Het is zo dat ik die hele factuur ook niet in het systeem zie staan. Heel apart.
Ik hoop dat ik snel een terugkoppeling krijg.
Groetjes Kiko
Nog een vreemde waarneming: Op de tab Overzicht staat onder het grafiekje: facturen van ... febr, maart, mei met de regel factuur mei 26,14 euro, terwijl in het factuur overzicht deze facturen van maart, april en juni zijn :? waarbij de laatste (juni) 26,14 euro is. [er zijn geen maanden met gelijke bedragen] Naar mijn herinnering was dat toen ik dit topic begon wel in overeenstemming.
Reputatie 5
Badge +4
Zou je hier misschien ook een screenshot van willen maken? Het is mij niet helemaal duidelijk en zo krijg ik er een beter beeld van.
Groetjes Kiko
Hallo Kiko,
Hierbij de screenshot van het grafiekje:

De laatste drie komen dus overeen met de screenshot van een maand geleden
hierboven
Reputatie 5
Badge +4
Dankjewel voor je screenshot. Ik zal dit ook doorzetten naar de technische afdeling. :)
Groetjes Kiko
Reputatie 5
Badge +4
Het schijnt een groot probleem te zijn waar veel klanten last van hebben. Maar bij iedereen heeft het weer een andere oorzaak. Ik word op de hoogte gehouden van de ontwikkelingen.
Sorry dat dit zo ontzettend lang duurt! :(
Groetjes Kiko
Reputatie 5
Badge +4
Hoi hoi,
Ik heb weer een update voor je. De oorzaak is bekend en in deze maand zal je ontbrekende factuur weer te zien zijn. Het wordt bij iedereen op een ander moment zichtbaar, vandaar dat ik de indicatie moet geven van dat het in deze maand te zien zal zijn.
Laat je het mij even weten zodra je hem ziet? En mocht je hem eind van de maand toch niet zien, laat het mij dan ook weten. :)
Groetjes Kiko
Reputatie 5
Badge +4
Hoi hoi,
Ik heb net even voor je gekeken en hij staat er nog niet tussen. Ik dacht ik check het even nu we op de helft van de maand zitten.
Zou je het zo nu en dan zelf eens willen checken? Ik ben zelf nog maandag en dinsdag aanwezig en dan ben ik 5 september weer aanwezig. Ik lees dan wel of je je factuur inmiddels kunt inzien. Lees ik op 5 september dat je toch nog niet je factuur hebt kunnen inzien, want dat zou in de maand augustus wel moeten, dan pak ik dat meteen op. :)
Groetjes Kiko
Hoi Kiko,
Ja ik keek al af en toe, en had dit ook al geconstateerd. Ook het vreemde feit dat de naamgeving van de factuur onder de grafiek en in de tabel niet hetzelfde is, is nog aanwezig.
Alvast fijne vakantie gewenst.
Hallo Kiko,

Prettige vakantie gehad?
Zojuist nog even gekeken naar de ontbrekende factuur. Maar er is niets veranderd: de factuur van mei (die in het overzichtsgrafiekje april heet) met nummer 680743452 ontbreekt nog steeds.
Reputatie 5
Badge +4
Ik heb een heerlijke vakantie gehad. Ben goed uitgerust. :)

Nee dat meen je niet! Ik ga dit meteen navragen. Ik kom zo bij je terug!
Groetjes Kiko
Reputatie 5
Badge +4
Ik heb het doorgezet naar mijn manager en hij gaat dit meteen doorgeven aan de juiste afdeling en die moet het meteen oplossen.
Dus ik hoop snel een reactie te krijgen dat je factuur van mei er dan ein-de-lijk tussen staat.
Groetjes Kiko
Reputatie 5
Badge +4
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar het blijkt dat jouw kwestie van de factuur nog ingewikkelder is dan ze dachten.
Bij iedereen is het goedgekomen in de maand augustus maar bij jou dus niet.
Ze gaan nu kijken waarom hij bij jou nou niet te zien is. Ik zal dit voor jou ook blijven monitoren en ga ze flink achter de broek aanzitten want dit duurt beschamend lang!
Groetjes Kiko
Hallo Kiko,

Ik dacht misschien is dat "onderhoud" aan MijnTele2 wel om mijn ontbrekende factuur 680743452 in het systeem te zetten, maar nee hoor. Er is nog niets veranderd, zowel in de lijst (ontbreekt mei) als in de grafiek (ontbreekt april). Dit gaat wel allebei over dezelfde factuur ! ! !
Reputatie 5
Badge +4
Dit duurt wel erg lang he. Ik ga mijn manager weer even aan zijn jasje trekken.
Ik kom zsm bij je terug.
Groetjes Kiko
Reputatie 5
Badge +4
Ben ik weer. M'n manager heeft weer contact opgenomen met de desbetreffende afdeling. Alleen is zijn contactpersoon van jouw kwestie pas 6 oktober weer op kantoor.
En het kan niet via iemand anders lopen zeggen ze daar.
Dus 6 oktober gaat hij meteen weer langs om een update te vragen.
Het spijt me dat het allemaal zo bizar lang duurt! :(
Groetjes Kiko
Wacht wel even af, is niet dringend. Als het maar opgelost wordt.