beantwoord

Facturen en verbruik "kan niet geladen worden" in Mijn Tele2

  • 12 July 2017
  • 20 reacties
  • 769 x bekeken

Dit loopt al heel erg lang en ik open maar een nieuw ticket hiervoor. Voor zowel de facturen als het verbruik zie ik de melding "kan niet geladen worden. Probeer het later nog een keer". Het later nog een keer proberen heeft geen zin, ik zie al langere tijd dit bericht getoond worden.



Het probleem lijkt te liggen in het feit dat ik 2 abonnementen heb (voor mijzelf en voor mijn dochter).

Daarnaast overweeg ik voor de zomervakantie mijn abonnement te verhogen. Volgens de gegevens die ik op de site gevonden heb moet ik daarvoor zijn in het menu genaamd "Je producten". Dit menu-item heb ik niet.

Ik zou nu (eindelijk) sinds juni 2016 dit graag opgelost zien.

Alvast hartelijk dank!

Jan-Dirk
icon

Beste antwoord door Mark van Tele2 28 August 2017, 11:38

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

20 reacties

Ik dacht ook nog even de MijnTele2 app te proberen, maar die geeft alleen maar het volgende aan (voor facturen en verbruik):

OH NEE!
We hebben even geen contact. Geen zorgen! We zijn hard bezig om MijnTele2 te verbeteren. Probeer het later nog eens. Tik om te verversen.

Je kunt verversen tot je een ons weegt, maar er komt geen bruikbare informatie. Ik denk hetzelfde probleem.
Reputatie 4
Hoi Jan-Dirk,

Heb je al eens contact met onze klantenservice gehad over de storing? Wat is daarin aangegeven? Ik kijk graag met je mee, alleen zie ik geen gegevens in je profiel staan. Zou je me alsjeblieft een privébericht kunnen sturen met de volgende gegevens:

- Naam
- Adres
- Postcode + Woonplaats
- Klantnummer
- Geboortedatum

Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Mark.

Bedankt voor je medewerking.

Ik zie je gegevens tegemoet.

Mark
Ik heb een privébericht gestuurd.
Reputatie 4
Hoi Jan-Dirk,

Bedankt voor je bericht. Ik heb met je meegekeken en ook ingelogd op jouw MijnTele2 account. Hierop staan inderdaad beide nummers. Ik zie echter bij beide nummers het verbuik wel weergegeven staan. Via de app kan ik het helaas niet controleren, dus daarom dat ik voor nu op de webversie inga. Heb je al eens geprobeerd om alle cookies te verwijderen en een andere browser te proberen?

Laat je weten wat hier uit is gekomen?

Mark
Hi Mark,

Ik heb MijnTele2 inderdaad op verschillende browsers geprobeerd te laden (Chrome, Internet Explorer en Edge). Daarnaast ook op verschillende PC's geprobeerd. Op geen van de browsers op PC's kan ik gebruik en/of facturen inzien in MijnTele2. Allemaal geven ze aan dat het verbruik niet geladen kan worden en dat ik het later nog een keer moet proberen.

Zie ook het screenshot in mijn initele bericht.

Groeten,

Jan-Dirk
Hallo Mark,

Heb je wellicht al een update?

Bedankt!

Groeten, Jan-Dirk
Reputatie 4
Hoi Jan-Dirk,

Als het niet werkt om de cookies te verwijderen en ook niet in een andere browser, dan ga ik een bericht voor je doorsturen. Helaas kan ik je niet aangeven wanneer het probleem verholpen zal zijn, ik krijg geen terugkoppeling op dit bericht dus ik adviseer je om het te blijven proberen, ik kan op dit moment niets aanpassen om je weergave te herstellen. Mijn excuses hiervoor.

Mark
Ik heb exact hetzelfde en ook al heel lang zo.

Maar ik snap niet waarom ik niet via MijnTele2 mijn producten/abonnementen kan wijzigen of inzien? Ik wil namelijk stoppen met (interactieve) TV, maar kan echt nergens wat wijzigen.
@Mark van Tele2: is het misschien mogelijk om het account van mij en mij dochter te splitsen of heeft dat geen effect?

@BanderASS: Heb jij ook 2 mobiele nummers in 1 account
Reputatie 4
Hoi jdschuitemakera,

Het splitsen van het account is niet mogelijk, dus of dit effect zou hebben durf ik niet te zeggen. Het is helaas nog een probleem waar nog geen oplossing voor gevonden is. Wij doen alles om je zo snel mogelijk weer een werkend account te bieden!

Mark
@jdschuitemakera Nee, gewoon 1 account. Heb geen telefoon van tele2, alleen TV en internet. Maar geen manier om dat te annuleren. Zou wel weer dat nr moeten bellen..
Reputatie 4
Hoi jdschuitemakera,

Kan ik je op dit moment nog ergens mee helpen? Ik hoor het graag van je!

Mark
Ik heb hier ook al weken hetzelfde probleem. Heb 1 abonnement op 1 account. Kan alleen de praktische gegevens wijzigen en inzien, zoals adres, maar facturen en abonnement kan ik niet inzien. Er staat alleen een gekleurde 'kop', maar alleen onder 'profielgegevens' staan opties. Onder de blauwe kop 'factuur' en de roze kop 'abonnement' staat niets. Erg lastig!
Reputatie 5
Hey mammamaryam,

Het handigste is om even je eigen topic hiervoor aan te maken. Hiermee blijft het voor de moderators, en medegebruikers, ook overzichtelijk.
Hoi jdschuitemakera,

Kan ik je op dit moment nog ergens mee helpen? Ik hoor het graag van je!

Mark


Als je het over andere zaken dan dit hebt, dan heb ik geen vragen.

Ik zou wel graag een oplossing zien voor het probleem. Zijn er andere klanten die 2 abonnementen hebben en waar dit wel werkt. Zou het maken van een compleet nieuw account een oplossing kunnen zijn?

Ik hoor het graag!

Alvast dank!
Hoi @jdschuitemakera,

Bij veel klanten zijn er geen problemen als ze inloggen op een pc, terwijl ze twee nummers hebben op het account.
Als wij ook namens jouw inloggen in de mijntele2 omgeving wordt ook alles netjes weergegeven, dat maakt het oplossen van jouw probleem dan ook lastiger.

Zou je een nieuwe wachtwoord kunnen instellen voor de mijntele2, ik ben benieuwd of dan het probleem eindelijk is opgelost!

Groetjes, Maris
Hoi @jdschuitemakera,

Zou je een nieuwe wachtwoord kunnen instellen voor de mijntele2, ik ben benieuwd of dan het probleem eindelijk is opgelost!

Groetjes, Maris


Hallo Maris,

Ik had al eerder mijn wachtwoord aangepast, maar dat bracht geen soelaas. Zojuist nogmaals aangepast, maar helaas nog steeds geen oplossing.

Groeten,

Jan-Dirk
Reputatie 4
Hoi Jan-Dirk,

Zou je eens kunnen proberen om je emailadres te wijzigen? Wellicht heb je een 2e emailadres welke je hier voor kunt gebruiken? Als je dit wil proberen dan wijzig ik de gegevens voor je. We kunnen dan bekijken of het overzicht op deze manier wellicht voor jou ook zichtbaar is.

Mark
Reputatie 4
Hoi Jan-Dirk,

Heb je bovenstaande tip al uitgeprobeerd? Ik hoor het graag van je!

Mark
Reputatie 4
Hoi Jan-Dirk,

Ik heb helaas niets meer van je gehoord, daarom sluit ik nu dit topic. Als er iets is waar wij je mee kunnen helpen dan mag je hier een nieuw topic voor openen.

Mark