Het probleem lijkt te liggen in het feit dat ik 2 abonnementen heb (voor mijzelf en voor mijn dochter).
Daarnaast overweeg ik voor de zomervakantie mijn abonnement te verhogen. Volgens de gegevens die ik op de site gevonden heb moet ik daarvoor zijn in het menu genaamd "Je producten". Dit menu-item heb ik niet.
Ik zou nu (eindelijk) sinds juni 2016 dit graag opgelost zien.
Alvast hartelijk dank!
Jan-Dirk
Beste antwoord door Mark van Tele2
Hoi Jan-Dirk,
Zou je eens kunnen proberen om je emailadres te wijzigen? Wellicht heb je een 2e emailadres welke je hier voor kunt gebruiken? Als je dit wil proberen dan wijzig ik de gegevens voor je. We kunnen dan bekijken of het overzicht op deze manier wellicht voor jou ook zichtbaar is.
Mark
Bekijk origineel bericht
Zou je eens kunnen proberen om je emailadres te wijzigen? Wellicht heb je een 2e emailadres welke je hier voor kunt gebruiken? Als je dit wil proberen dan wijzig ik de gegevens voor je. We kunnen dan bekijken of het overzicht op deze manier wellicht voor jou ook zichtbaar is.
Mark