vraag

Extra data aanvragen lukt niet per SMS & tele2 app werkt niet

  • 3 juli 2020
  • 3 reacties
  • 185 x bekeken

  • Durft te vragen
  • 0 reacties

 

Ik vraag NOG 1GB aan via sms naar1280 maar hij reageert niet. 
 

en nu probeer ik op de tele2 app te gaan maar dat werkt ook niet er staat dat er een communicatie fout is en dat laden mislukt is. 
 

hopelijk snel een oplossing want heb het hard nodig 

 

(06 nummer in afbeelding verwijderd door moderator)


3 reacties

Werkt bij mij ook niet. 

Reputatie 7
Badge +4

Om 12 uur in de nacht krijgt iedereen met unlimited weer 5gb. Dus je kunt nu weer even vooruit. Hou je even aan de FUP vandaag tot dit probleem is opgelost.

Reputatie 4
Badge

Hey @B.E7,

Welkom op de Community! Ik ga je meteen helpen met een aantal tips.
Bedankt voor het sturen van jouw duidelijke bericht en de foto’s! Daar kunnen we wat mee.

Als de MijnTele2 app niet goed werkt kan je deze verwijderen en opnieuw installeren!
Let erop dat je de juiste app download. Er zijn twee MijnTele2 apps, een voor klanten die vanaf 6 mei bij Tele2 lid zijn en een voor klanten die voor 6 mei lid zijn. 
Er staat bij de omschrijving van de app welke jij mag downloaden. Meestal helpt dit om de app weer goed te laten werken!

Je kan ook inloggen op MijnTele2 via je webbrowser. Daar kan je ook een bundelbooster aanvragen! Net zo makkelijk als in de app.
Als dit niet helpt, stuur mij dan een  privébericht dan check ik meteen hoe we dit voor je oplossen.

Graag ontvang ik de volgende gegevens in een privébericht:

  • Naam
  • Adres
  • Jouw 06-nummer
  • Laatste 4 cijfers van jouw IBAN-rekeningnummer
  • Geboortedatum

Gebruik de volgende link om mij een bericht te sturen: Privébericht naar Cas
Als ik je gegevens heb ontvangen dat zoek ik het meteen voor je uit.

Ik hoor graag van je! :sunglasses:

Reageer