beantwoord

Email adres voor klacht

  • 4 August 2022
  • 17 reacties
  • 297 x bekeken

Hopelijk kunnen jullie helpen want zo langzamer hand sta ik op het punt mijn abonnement op te zeggen.

Mijn abonnement kan ik verlengen en ik wil graag mijn data bundel verhogen van 3GB naar 15GB. Via mijn Tele2 lukte dit niet en kreeg ik een technische foutmelding.

Vervolgens contact opgenomen met de klanten service en uiteindelijk kon de medewerker mijn abonnement verlengen, echter bij het afronden van het proces kreeg ook hij dezelfde foutmelding. 

Dit kon hij niet verhelpen en hiervoor moest ik een formulier van de website downloaden en opsturen zodat de blokkade opgeheven zou worden om vervolgens de verlenging te realiseren.

Alleen al het feit dat je een formulier moet downloaden (wat overigens niet te vinden is in het doolhof van de Tele2 website) en dit moet opsturen is niet echt anno 2022. 

Vervolgens probeer ik een e-mail adres te vinden waar ik mijn klacht naar toe kan sturen, maar ook dit is niet te vinden.

Wellicht kan iemand mij helpen met een e-mail adres waar ik deze klacht naar toe kan sturen?

Alvast bedankt voor de hulp.

Grt,

 

 

icon

Beste antwoord door Amanda Nieuwstraten 8 August 2022, 22:31

Bekijk origineel bericht

17 reacties

Reputatie 2
Badge

Hi @Amanda Nieuwstraten,

Ik zie dat dit op dit moment geen ideale situatie is, alleen zie ik terug dat @Marciano van Tele2 hier inmiddels druk mee bezig geweest. Ik moet je dan echt vragen om je geduld, wanneer hij terug is zal hij je direct een bericht sturen met alle informatie die hij heeft verkregen uit het mailcontact!

Groetjes,
Manouk 

Hallo Jorick,

 

is er verder niemand die dit tijdens zijn afwezigheid kan oppakken. Het enige wat ik aan hem

heb verstuurd zijn , zoals gevraagd, de mobiele nummers van mijn dochters. Verder niet.

Kan ik de nummers naar iemand doorzetten zodat ze verder kunnen uitzoeken waar het bij jullie

mis gaat ?

 

Groetjes, Amanda

Reputatie 4
Badge +2

Hi @Amanda Nieuwstraten

Ik kan mij goed voorstellen dat het nu wel heel erg lang voor jou duurt. Op dit moment is Marciano op vakantie, ik heb ook geen inzichten in zijn priveberichten, daarom is dat nog niet opgepakt. Hopelijk hoor je snel iets terug van mijn collega’s via de mail! 

Hallo Marciano,

Ik heb je inmiddels 2 prive berichtjes gestuurd maar helaas nog geen reactie mogen ontvangen.

Telefonisch kom ik er bij jullie niet meer doorgeen. Verbinding wordt van jullie kant verbroken.

Ook via contact@service.tele2.nl nog steeds geen oplossing voor dit probleem. Zijn inmiddels 3 maanden verder. Ik snap dat jullie, net als de rest van Nederland, onderbezet zitten maar dit duurt toch echt wel heel erg lang.

Groetjes, Amanda

 

Reputatie 6
Badge +2

Hi Amanda,

Ik heb nog geen reactie gehad van mijn collega over je brief. Ik heb hier direct achteraan gemaild en ik hoop snel iets van haar te horen.

Goed dat je hierachter bent gekomen en bedankt voor deze extra (belangrijke) info. Staan deze op jouw naam? Deze andere abonnementen worden namelijk ook meegenomen in de bestelling van een nieuw abonnement en de afwijzing.

Stuur me even een privebericht met beide 06-nummers van je dochters. Dan duik ik er nog eens voor de zekerheid in!

Groetjes,

Marciano

Goedenavond,

Helaas is ons probleem nog steeds niet opgelost maar waarschijnlijk ben ik nu wel een stap verder wat het probleem is.

Omdat ons geduld op begint te raken met Tele2 wilde we overstappen naar een andere provider en wat blijkt...ons verzoek werd afgewezen ivm een openstaand toestel krediet.

Aha...dat is dus het probleem.

Dan is de volgende vraag hoe kan dat?

We hebben een 'sim only’ abonnement die maandelijks automatisch word afgeschreven. Mijn beide dochters hebben wel een toestel krediet. Kortom zou het kunnen zijn dat het 'sim only’ abonnement per ongeluk geregistreerd staat als 'toestel krediet’ in de administratie van Tele2?

A never ending story...

 

Reputatie 6
Badge

Mag ik als mede klant jou een tip geven? 
verleng net als enkele andere klant je abonnement met de bundels die beschikbaar zijn voor verleningen. Wat @eric ook aangeeft, de 15GB is niet beschikbaar voor verlening. Neem dan de 20GB.

Reputatie 2
Badge

Hi @Amanda Nieuwstraten,

Ik zie dat je brief inderdaad bij ons binnen is gekomen, zoals @Marciano van Tele2 heeft aangegeven. Op dit moment is het doorgestuurd naar de afdeling die hierover gaat. Zij zullen je hier een terugkoppeling over geven. Ik moet dus echt vragen om je geduld, het is in behandeling en je zal hier namelijk nog een terugkoppeling over krijgen!

Groetjes,
Manouk 

Hallo Marciano,

Nog steeds geen bericht ontvangen. Ruim 2 maanden verder na mijn 1e contact om mijn abonnement om te zetten. Ik snap dat jullie onderbezet zijn en het wat langer kan duren maar dit is toch niet meer te verklaren.

Ik wacht deze week nog even een reactie af en ga dan overstappen. Ik zie helaas geen andere oplossing. Hoe jammer ik het ook vind.

 

Mvg Amanda Nieuwstraten

Reputatie 6
Badge +2

Hi Amanda,

Ik durf niet te zeggen wanneer je een antwoord kunt verwachten. Ik zie wel dat mijn collega jouw brief inderdaad al even geleden heeft doorgestuurd naar de juiste afdeling, dus ik heb direct even nagevraagd of zij bevestiging heeft gekregen dat jouw brief wordt opgepakt.

Ik wacht nog op haar reactie, zodra ik meer weet, laat ik het je weten. Mocht je eind deze week nog geen reactie hebben, stuur me dan absoluut een reminder, dan pak ik de case er direct bij om te kijken of er een update is! Ik hoop dat je nog heel even geduld kan hebben.

Mocht je tussendoor vragen hebben, stel ze dan gerust. Je weet ons te vinden.

Groetjes,

Marciano

Hallo Johrick,

 

Dank voor je reactie. Wanneer kan ik ongeveer een antwoord verwachten ? Net nml mijn nieuwe nota gehad van Tele2 waar ik voor EUR15 aan data moest bijkopen door dit alles. De komende maanden wil ik dit niet weer hebben en heb die 15gb zsm nodig.

Mvg Amanda

Reputatie 4
Badge +2

Hi @Amanda Nieuwstraten , 

Goed dat je nog eens reageert hier! Ik heb meteen met je meegekeken en zie dat de brief inmiddels is binnen gekomen en in behandeling ligt bij mijn collega's, zij zullen hier bij jou op terug komen en zo snel mogelijk helpen.

Goedenmiddag,

 

Ik heb nog steeds geen antwoord ontvangen vwb het verlengen van mijn abonnement.  Ruim 2 weken geleden het afwijzingsformulier op de post gedaan maar ook daar geen reactie op.

Vanmiddag gebeld met de klantenservice. Helaas, niet te bereiken. Bijna een uur in de wacht gestaan en toen uiteindelijk maar opgehangen. 

Na maanden van proberen begin ik de hoop nu echt op te geven. Is er iemand in staat om mijn probleem op te lossen ? Hoe moeilijk kan het zijn om een simpele verlenging door te voeren.

 

 

 

 

Reputatie 4
Badge +2

Hi @Amanda Nieuwstraten

Ik kan mij heel goed voorstellen dat je hier moedeloos van wordt! Ik weet zeker dat mijn collega's contact met je gaan opnemen na het opsturen van de brief. Hopelijk kom je er zo uit samen met mijn collega's, ik ga voor je duimen! Ik weet zeker dat het goed gaat komen en je nog een tijdje bij Tele2 blijft, samen met je dochter!

Hallo Johrick,

Bedankt voor je reactie.

De klacht is nog niet opgelost. Ik word er een beetje moedeloos van.

Helaas krijg ik bij iedere verlenging die ik online probeer nog steeds de foutmelding dat mijn verlenging niet geaccepteerd word. Mijn laatste redding...ik heb een afwijzings formulier particuliere aanvraag gedownload en met een klachtenbrief opgestuurd naar de afdeling klantenacceptatie. Als dit niet lukt of ik krijg geen antwoord dan zal ik mijn abonnement en die van mijn dochter helaas moeten stop zetten.

 

Reputatie 4
Badge +2

Hi @Amanda Nieuwstraten

Welkom op de Tele2 Community! Zoals @eric aangeeft is het inderdaad niet meer mogelijk om te mailen met een klacht. Maar op de Community denken we natuurlijk graag met je mee! Is het inmiddels al opgelost? Of heb je toch nog een vraag? Let me know, dan kan ik je helpen! 

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Amanda Nieuwstraten welkom bij de community. 

Er bestaat geen standaard klachten formulier meer. Daarom kun je dat ook niet vinden. 

Wat we wel doen is op dit forum met je meedenken.  In jouw case leed ik dat je wilt verlengen naar een 15gb databundel.  Dat kan niet omdat deze voor nieuwe of verlengende klanten niet wordt aangeboden.  De smaken zijn 1, 2, 5, 10 en 20 gb.

Als je verlengt krijg je de nieuwe prijs en voorwaarden,  dus nu door de 'dit wil ik weken'  gratis 5g toegang bij alle bundels!

Reageer