beantwoord

Email adres voor klacht

• 4 August 2022
  • 4 reacties
  • 82 x bekeken

Hopelijk kunnen jullie helpen want zo langzamer hand sta ik op het punt mijn abonnement op te zeggen.

Mijn abonnement kan ik verlengen en ik wil graag mijn data bundel verhogen van 3GB naar 15GB. Via mijn Tele2 lukte dit niet en kreeg ik een technische foutmelding.

Vervolgens contact opgenomen met de klanten service en uiteindelijk kon de medewerker mijn abonnement verlengen, echter bij het afronden van het proces kreeg ook hij dezelfde foutmelding. 

Dit kon hij niet verhelpen en hiervoor moest ik een formulier van de website downloaden en opsturen zodat de blokkade opgeheven zou worden om vervolgens de verlenging te realiseren.

Alleen al het feit dat je een formulier moet downloaden (wat overigens niet te vinden is in het doolhof van de Tele2 website) en dit moet opsturen is niet echt anno 2022. 

Vervolgens probeer ik een e-mail adres te vinden waar ik mijn klacht naar toe kan sturen, maar ook dit is niet te vinden.

Wellicht kan iemand mij helpen met een e-mail adres waar ik deze klacht naar toe kan sturen?

Alvast bedankt voor de hulp.

Grt,

icon

Beste antwoord door Amanda Nieuwstraten 8 August 2022, 22:31

Bekijk origineel bericht

4 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Amanda Nieuwstraten welkom bij de community. 

Er bestaat geen standaard klachten formulier meer. Daarom kun je dat ook niet vinden. 

Wat we wel doen is op dit forum met je meedenken.  In jouw case leed ik dat je wilt verlengen naar een 15gb databundel.  Dat kan niet omdat deze voor nieuwe of verlengende klanten niet wordt aangeboden.  De smaken zijn 1, 2, 5, 10 en 20 gb.

Als je verlengt krijg je de nieuwe prijs en voorwaarden,  dus nu door de 'dit wil ik weken'  gratis 5g toegang bij alle bundels!

Reputatie 4
Badge +2

Hi @Amanda Nieuwstraten

Welkom op de Tele2 Community! Zoals @eric aangeeft is het inderdaad niet meer mogelijk om te mailen met een klacht. Maar op de Community denken we natuurlijk graag met je mee! Is het inmiddels al opgelost? Of heb je toch nog een vraag? Let me know, dan kan ik je helpen! 

Hallo Johrick,

Bedankt voor je reactie.

De klacht is nog niet opgelost. Ik word er een beetje moedeloos van.

Helaas krijg ik bij iedere verlenging die ik online probeer nog steeds de foutmelding dat mijn verlenging niet geaccepteerd word. Mijn laatste redding...ik heb een afwijzings formulier particuliere aanvraag gedownload en met een klachtenbrief opgestuurd naar de afdeling klantenacceptatie. Als dit niet lukt of ik krijg geen antwoord dan zal ik mijn abonnement en die van mijn dochter helaas moeten stop zetten.

Reputatie 4
Badge +2

Hi @Amanda Nieuwstraten

Ik kan mij heel goed voorstellen dat je hier moedeloos van wordt! Ik weet zeker dat mijn collega's contact met je gaan opnemen na het opsturen van de brief. Hopelijk kom je er zo uit samen met mijn collega's, ik ga voor je duimen! Ik weet zeker dat het goed gaat komen en je nog een tijdje bij Tele2 blijft, samen met je dochter!

Reageer