beantwoord

Einde abonnement rippen tele2 en bos incasso

• 20 februari 2017
  • 4 reacties
  • 333 x bekeken

• Aan het warmlopen
  • 2 reacties
Overstappen betekend betalen aan Bos incasso zeker als er iets mis gaat met een betaling
€11,48 mega bedrag ook kan tele2 niet vertellen wat er is mis gegaan en ze laten je het hele maand bedrag betalen terwijl je nog voor de helft van de maand geen gebruik meer maakt van hun diensten
Ja de eind afrekening komt nog wacht maar even af
En dan hoor je niets meer tot Bos incasso op de stoep valt dus plus 40 euro incassokosten
In januari krijg ik nog bericht dat er € 2,26 open staat en dat deze ingehouden gaat worden van mijn rekening maar dat ging niet meer want toen had ik de automatische incasso al stop gezet
Ook dan hoor je niets
Voor het gemak even de bedragen optellen en incassoburo laten afhandelen
Betaal mijn rekening braaf en begrijp van deze bijzondere klant vriendelijkheid niets
Heb dus 14 dagen teveel abonnement kosten betaald en die € 2,26 had ik al overgemaakt PLUS €40 INCASSO KOSTEN
icon

Beste antwoord door Trinh van Tele2 28 februari 2017, 10:14

Ik heb met je mee kunnen kijken en ik adviseer je toch nogmaals contact op te nemen met Bos incasso aangezien je de 40 euro hebt betaald moeten zij een onderzoek doen waar het precies verkeerd is gegaan. Je gaf aan dat ze het in behandeling nemen. Ik zou dit nog even afwachten.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Reputatie 5
Badge +3
Dag JR R,

Wat was je eindfactuur? Heb je gekeken tot wanneer ze hebben gefactureerd en of dit klopt? Zou je je klantnummer in je profiel kunnen zetten? Zo kan ik met je meekijken! Heb je al contact opgenomen met Bos incasso? Al het contact zou via hen moeten gaan. Zij kunnen namelijk een onderzoek voor je starten wanneer het onterecht is.

Groet, Trinh
Ja al contact met bos incasso opgenomen

Moeilijk moeilijk je hebt al betaald maar ze gaan het in behandeling nemen zal mij benieuwen

tot 1 januari 2017 gefactureerd laatste openstaand bedrag was €2,26 (ook betaald)

2016 was alles betaald
Klantnummer ***gegevens verwijderd***
Reputatie 5
Badge +3
Ik heb met je mee kunnen kijken en ik adviseer je toch nogmaals contact op te nemen met Bos incasso aangezien je de 40 euro hebt betaald moeten zij een onderzoek doen waar het precies verkeerd is gegaan. Je gaf aan dat ze het in behandeling nemen. Ik zou dit nog even afwachten.