vraag

een niet verwerkte betaling

  • 16 juli 2019
  • 2 reacties
  • 121 x bekeken

Factuur NL 1905828180 t.w.v. 14,27 heb ik op 21/06/2019 handmatig betaald; alleen staat dit bedrag bij Tele2 op een tussenrekening; nu moet ik met allerlei bewijzen aankomen; IK DACHT HET NIET.

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Reputatie 6
Badge
Hoi @wouter.van.dijk1

Welkom op het forum van Tele2,

Vervelend genoeg kunnen je betaling niet vinden, daarom vragen we je om een betaalbewijs op te sturen.
Ik zie dat mijn collega de openstaande factuur op on hold heeft gezet. dat geeft tijd om het bewijs op te sturen.
Dat kan je hier doen:

https://www.tele2.nl/klantenservice/betalingsbewijs

Groet,

Arjan
Reputatie 7
Badge +4
Handmatige betalingen hebben een verwerkingstijd van 5 werkdagen. Daarom altijd het advies om betalingen via automatische incasso te laten verlopen. Als je zelf te laat overboekt, of niet de juiste kenmerken toevoegd wordt je afgesloten.