Beste antwoord door Patrick van Tele2
Bekijk origineel berichtE-mailadres bestaat niet meer
Ik ben mijn wachtwoord kwijt en mijn e-mailadres waar het naartoe wordt gestuurd bestaat niet meer , ik kan dus niet inloggen hoe kan ik dit oplossen?
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.
Reputatie 5
Zou je me alsjeblieft een privébericht kunnen sturen met de volgende gegevens:
- Naam
- Adres
- Postcode + Woonplaats
- Klantnummer
- Geboortedatum
Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Patrick.
Bedankt voor je medewerking.
Ik zie je gegevens tegemoet.
Groet, Patrick van Tele2
- Naam
- Adres
- Postcode + Woonplaats
- Klantnummer
- Geboortedatum
Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Patrick.
Bedankt voor je medewerking.
Ik zie je gegevens tegemoet.
Groet, Patrick van Tele2
Reputatie 5
Topic gesloten ivm inactiviteit. Mocht je nog steeds problemen ervaren maak even nieuwe topic aan!
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.