beantwoord

E-mailadres bestaat niet meer

  • 4 August 2018
  • 2 reacties
  • 640 x bekeken

  • Durft te vragen
  • 0 reacties
Ik ben mijn wachtwoord kwijt en mijn e-mailadres waar het naartoe wordt gestuurd bestaat niet meer , ik kan dus niet inloggen hoe kan ik dit oplossen?
icon

Beste antwoord door Patrick van Tele2 7 August 2018, 12:52

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Reputatie 5
Zou je me alsjeblieft een privébericht kunnen sturen met de volgende gegevens:
- Naam
- Adres
- Postcode + Woonplaats
- Klantnummer
- Geboortedatum
Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Patrick.

Bedankt voor je medewerking.
Ik zie je gegevens tegemoet.
Groet, Patrick van Tele2
Reputatie 5
Topic gesloten ivm inactiviteit. Mocht je nog steeds problemen ervaren maak even nieuwe topic aan!