beantwoord

E-mailadres bestaat niet meer

  • 4 augustus 2018
  • 2 reacties
  • 634 x bekeken

  • Durft te vragen
  • 0 reacties
Ik ben mijn wachtwoord kwijt en mijn e-mailadres waar het naartoe wordt gestuurd bestaat niet meer , ik kan dus niet inloggen hoe kan ik dit oplossen?
icon

Beste antwoord door Patrick van Tele2 7 augustus 2018, 12:52

Zou je me alsjeblieft een privébericht kunnen sturen met de volgende gegevens:
- Naam
- Adres
- Postcode + Woonplaats
- Klantnummer
- Geboortedatum
Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Patrick.

Bedankt voor je medewerking.
Ik zie je gegevens tegemoet.
Groet, Patrick van Tele2
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Reputatie 5
Badge +3
Zou je me alsjeblieft een privébericht kunnen sturen met de volgende gegevens:
- Naam
- Adres
- Postcode + Woonplaats
- Klantnummer
- Geboortedatum
Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Patrick.

Bedankt voor je medewerking.
Ik zie je gegevens tegemoet.
Groet, Patrick van Tele2
Reputatie 5
Badge +3
Topic gesloten ivm inactiviteit. Mocht je nog steeds problemen ervaren maak even nieuwe topic aan!