de "diensten & service" van tele2 *NACHTMERRIE*

  • 20 september 2019
  • 6 reacties
  • 259 x bekeken

Ik heb enkele tijd geleden mijn abbonoment verlengt bij tele2.
Maar mijn Samsung Galaxy s10+ was binnen 2 weken al kapot!!
Nu is vandaag mijn nieuwe contract ingegaan.
dus ik moet nu de komende 2 jaar betalen voor een telefoon
waar ik niet eens gebruik van
kan maken!
Ik heb al meerdere malen gebeld met de klantenservice
en er werd mij gezegt:
"jammer wij kunnen niks
voor u betekenen"

Schandalig
Ik voel me zwaar opgelicht
en er in geluist!
ik ben al 4 jaar trouwe klant
bij tele2!
Maar door deze bar slechte omstandigheden
heb nu al 2x mij abbonoment
stop gezet bij jullie.
en ondanks de bevestiging
van het stopzetten van mijn contract,
heb ik vandaag het bericht gehad dat mijn nieuwe contract vanaf vandaag ingaat !!
Boven op alle ellende
was ik einde van de maand augustus
niet in staat gelijk mijn abbonoment kosten
van +/- €50 te betalen.
(Omdat ik zojuist bevallen ben
van een dochtertje)
Maar omdat ik deze maand
iets later met mijn betaling was,
werd ik binnen 20 dagen al afgesloten !!

Ik ben zeer ontevreden
en het doet me echt pijn
Dat dit de "diensten"
van tele2 zijn.
Ik heb hier geen goed woord
over te zeggen.
En eerlijk gezegt
kan ik (Heb ik ook gedaan)
wel huilen
dat alles zo harteloos en grof
mij op deze manier
ontnomen en niet gegunt word.
Ik kan nu niet eens
mijn huisarts / appotheek
of mijn zoontjes school bellen!
En ik loop rond
met een oud telefoontje
met een prepaid kaartje er in !!

Zijn dat de diensten
en de "service van tele2 ?
En is dit de beloning
voor het jaren lang
trouwe klant te zijn ?
*wat ik onlangs weer heb aangetoond
met het verlengen
van mijn abbononment.

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Kun je een beetje je format van het bericht in de gaten houden, 3 woorden per regel leest niet echt makkelijk. Maar je geeft aan dat je toestel na twee weken kapot is gegaan. Je kunt hem toch gewoon laten maken? Voor hoe dat te doen kijk je hier.
@eric je moet dat bericht lezen als een gedicht (of misschien wel een rap) 😀
Reputatie 7
Badge +2
Dus.... Telefoon kapot gegaan door fabrieksfout wordt gratis gerepareerd. Telefoon kapot gegaan door eigen fout? reparatie betalen of nieuwe kopen. Daar is niemand anders voor verantwoordelijk.
Reputatie 7
Badge +2
Iets wat na twee weken kapot is valt gewoon onder de garantie.
Als je te laat bent met betalen worden ook mensen die geen kind hebben gekregen afgesloten. Daar wordt geen verschil in gemaakt. Er is gelukkig ook geen verschil in service bij mensen die kort of lang klant zijn. Ik ben achttien jaar klant van tele2. Als ik achter raak met betalen sluiten ze mij ook af. Ze hebben gewoon vaste regels en gaan verder niet kijken wie die klant is. Dus ze doen dat niet om jou te pesten maar omdat dat de regels zijn.
Je kunt ook tijdens de reparatie van je telefoon de sim van je abonnement in een ander toestel gebruiken.
Stuur maar snel op voor de garantie. Daar heb je gewoon recht op.
Veel succes er verder mee. En veel geluk met je kinderen!
Reputatie 3
Badge
Gefeliciteerd met je dochtertje

Super vervelend dat je een kapot toestel hebt, een opzegging hebt gedaan en toch een nieuw abonnement hebt gekregen en dat je afgesloten bent!

Wanneer een toestel defect is en het valt binnen de garantie, kun je de telefoon laten repareren
Bij het uitblijven van een betaling, word je afgesloten ongeacht je prive situatie. Je bent immers akkoord gegaan met de voorwaarden.
Je hebt het over een opzegging en een verlenging. Wanneer je na je opzegging een verlenging hebt doorgegeven, komt de opzegging te vervallen. Maar dan heb je ook bericht van Tele2 hier over ontvangen.

Gr, Bernadet
Reputatie 3
Badge
Omdat er geen reacties meer binnengekomen zijn, sluit ik dit topic.
Heb je nog wel vragen? Kun je een nieuw topic starten.

Nog een fijne dag