beantwoord

databundel klopt niet in tele2 app

  • 4 December 2021
  • 8 reacties
  • 188 x bekeken

Mijn werkelijke databundel wordt niet weergegeven in de Tele2 app. Ik heb een databundel van 20.000 Mb en een databundel klantenvoordeel van 5.000 Mb. Totaal dus 25.000 Mb. Echter in de app staat dat mijn totale databundel 22.000 Mb. De eerste 3000 Mb die ik verbruik zijn voor mij dus niet zichtbaar. Pas na 3000 Mb begint de teller af te tellen in de app. Dit is echt vreselijk vervelend en heb er ook TELE2 over gebeld. Daar zeggen ze doodleuk dat er bij hun in de App gewoon 25.000 Mb staat. Tja, eeuwige discussie, maar het klopt echt niet.

ondertussen heb ik alle mogelijkheden om het misschien op te lossen gedaan volgens mij.

  • uitgelogd uit de app en weer opnieuw ingelogd
  • telefoon uitgezet en weer aangezet
  • tele2 app verwijderd en weer opnieuw geïnstalleerd 

Hieronder een afbeelding van wat ik dus zie in de app.

Wie weet raad?
 

icon

Beste antwoord door Marciano van Tele2 19 January 2022, 09:00

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

8 reacties

Jullie hebben mijn  klanten voordeel verlaagd naar 1 gb ipv 5 gb

Reputatie 7
Badge +12

Hey @Antoin allereerst welkom op de Community!

Thanks voor je screenshot en je uitleg en goed dat je je 06-nummer in je profiel hebt ingevuld. Ik heb gelijk eens gekeken en ik zie inderdaad ook 25.000MB staan in je MijnTele2 account. Echter komt dit doordat mijn collega’s van de klantenservice en ik dit via de webversie controleren. Geen zorgen, het ligt dus niet aan jouw account, maar waarschijnlijk aan de app.

Ik heb deze feedback direct doorgezet naar de persoon die verantwoordelijk is voor de MijnTele2 app. Ik hoop dat hij dit snel voor je kan corrigeren. Houd hiervoor daarom ook goed de updates in de App Store in de gaten. In de tussentijd wil ik je aanraden om via de webversie je dataverbruik in de gaten te houden. Dit kan via https://www.tele2.nl/login

Laat het ons gerust weten als je merkt dat de informatie in de app weer klopt. Als ik reactie heb gekregen van mijn collega, laat ik het je ook zeker weten! :smile:

Reputatie 7
Badge +12

Hey @akonuk7 maak even je eigen topic aan met jouw vraag. Dan helpt de Community je daar graag verder! :smile:

Reputatie 7
Badge +12

Hey @Antoin mijn collega's hebben nog iets meer informatie nodig om dit goed te kunnen onderzoeken. Zou je me volgende gegevens willen sturen?

  • Merk en type toestel:
  • OS-versie:
  • Appversie:

Ik hoor het graag van je. :blush:

Telefoon: Apple IPhone 12 Pro Max

iOS: 15.1.1

App versie: 1.4.4

 

 

Reputatie 7
Badge +12

Thanks voor je snelle reactie! Ik heb de case doorgezet naar de juiste afdeling.

Voor de zekerheid geef ik hier ook graag het casenummer nog even door: 56205057

Ondertussen 1,5 maand verder en nog steeds niet opgelost. Jammer dat er nix aan gedaan wordt…

Reputatie 7
Badge +12

Hey Antoin, natuurlijk wordt er wel iets aan gedaan! Mede dankzij jouw input zijn mijn collega’s erachter gekomen dat er iets niet helemaal lekker liep in de app. Inmiddels hebben zij de oorzaak gevonden en opgelost. We verwachten dat de update voor de app uiterlijk vrijdag de 21e uitgebracht wordt en deze problemen oplost. Houd de app store deze dagen dus goed in de gaten!

Laat je het ons weten als het na de update weer klopt?