beantwoord

Crashes en pagina laad niet

  • 18 September 2019
  • 5 reacties
  • 217 x bekeken

Hi,

Mijn Tele2 app crasht de heletijd als ik het opstart. Ook laad de pagina niet bij tele2.nl ( https://gyazo.com/c9e74a86841287eac77e6ea70beafc07 ). Ik ben niet de enige met dit probleem ik zie het ook staan bij de appstore reviews pagina en mijn vrienden hebben ook hetzelfde.
icon

Beste antwoord door Bernadet van Tele2 19 September 2019, 11:38

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +12
Hier werkt het prima. Maar ik heb een Samsung S9.
Apart. Zoals je hier kan zien ben ik niet de enige

Reputatie 3
Hi Eridon,

vervelend dat je geen gebruik kunt maken van de app en van de MijnTele2 omgeving. Er spelen inderdaad wat zaken en we werken aan een oplossing.

Er zijn wat dingen die je zelf kunt proberen mocht je dit nog niet gedaan hebben..
Kun je de app eens verwijderen en opnieuw installeren?
Heb je al geprobeerd de pin code van de app te wijzigen en daarna in te loggen?
Wat betreft de MijnTele2 omgeving, zou je eens "Mijn producten"aan kunnen klikken en dan weer terug gaan naar de startpagina van je MijnTele2?

Gr, Bernadet
Hi Eridon,

vervelend dat je geen gebruik kunt maken van de app en van de MijnTele2 omgeving. Er spelen inderdaad wat zaken en we werken aan een oplossing.

Er zijn wat dingen die je zelf kunt proberen mocht je dit nog niet gedaan hebben..
Kun je de app eens verwijderen en opnieuw installeren?
Heb je al geprobeerd de pin code van de app te wijzigen en daarna in te loggen?
Wat betreft de MijnTele2 omgeving, zou je eens "Mijn producten"aan kunnen klikken en dan weer terug gaan naar de startpagina van je MijnTele2?

Gr, Bernadet

Dankuwel het opnieuw installeren van het app werkt een beetje. Ik heb nog steeds paar crashes maar niet meer zovaak als toen.
Reputatie 3
Nou beter 'iets' dan 'niets'.
Dan sluit ik dit topic. Mocht het erger worden of wanneer jij je er meer aan gaat ergeren, raad ik aan een nieuw topic te starten.

Gr, Bernadet