beantwoord

Contract graag

• 9 november 2019
  • 11 reacties
  • 181 x bekeken

Reputatie 3
  • Forumkenner pur sang
  • 205 reacties

Graag vraag ik hierbij mijn contract op papier op. Dat kan niet via mijn Tele2 wegens... Onderhoud. Alvast dank

icon

Beste antwoord door Jasper van Tele2 11 november 2019, 10:02

We sturen geen contracten per post. Je kan deze vinden op je 'mijn tele2’ pagina. 

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

11 reacties

Reputatie 7
Badge +1

Pas na het weekend is Tele2 weer bereikbaar voor dit soort zaken, maar wellicht is Mijn Tele2 dan weer bereikbaar. Je hebt de overeenkomst als het goed is ook via e-mail ontvangen rond het moment van bestellen. Denk overigens niet dat je het op papier kunt krijgen, Tele2 doet (bijna) alles digitaal.

Reputatie 7
Badge +4

Naast een startdatum en natuurlijk welke lijnsnelheid en producten (internet/tv/bellen) je afneemt tegen welke prijs staan er niet veel details in de bevestiging c.q. contract. Voor details wordt verwezen naar de algemene voorwaarden voor de betreffende dienst: https://www.tele2.nl/voorwaarden/

Reputatie 3

Pas na het weekend is Tele2 weer bereikbaar voor dit soort zaken, maar wellicht is Mijn Tele2 dan weer bereikbaar. Je hebt de overeenkomst als het goed is ook via e-mail ontvangen rond het moment van bestellen. Denk overigens niet dat je het op papier kunt krijgen, Tele2 doet (bijna) alles digitaal.

Ze zijn verplicht het contract op papier te zetten en op te sturen. Hoe moeilijk kan het zijn. 

Reputatie 3

Heb de boel gedownload, doorgeworsteld en er staat níéts over in. Dat heet misleiding. Het gaat niet om 1 dingetje. Tele2 heeft al zoveel verstjeerd dat het maar een keer genoeg moet zijn.

Reputatie 7
Badge +4

Ze zijn verplicht het contract op papier te zetten en op te sturen. Hoe moeilijk kan het zijn. 

Hoe kom je daar nu weer bij? Je hebt de bevestiging per email gehad, incl. 14 dagen bedenktijd. Je had je ook van te voren kunnen verdiepen in hoe IP TV werkt bij Tele2. Ik zeg, uitzitten en dan naar jouw goedkopere provider overstappen.

Reputatie 3

Ik heb mij erin verdiept maar jij je blijkbaar nog beter? Niemand komt met het stukje aanzetten waarin het staat. Dat is niet het enige, dat is inmiddels bekend. De 14 dg bedenktijd waren meer: we geven Tele2 eeb kans, slechter kan het niet worden. Dat werd het wel. Een organisatie /bedrijf is, wel verplicht een papieren contract te leveren wanneer daar om wordt gevraagd. (Juridisch Loket) Ik heb meerdere hashtags geraadpleegd voor zowel niet mogen opnemen als andere vage zaken. 

Reputatie 7
Badge +1

Heb de boel gedownload, doorgeworsteld en er staat níéts over in. Dat heet misleiding. Het gaat niet om 1 dingetje. Tele2 heeft al zoveel verstjeerd dat het maar een keer genoeg moet zijn.

Waarover? Als het weer over opnemen en kijken gaat, dan kan je beter in je ander topic verder gaan. Het plaatsen van meerdere topics over hetzelfde onderwerp is niet de bedoeling en bijzonder onoverzichtelijk.

Reputatie 3

Ik heb het nog steeds over het contract. Misschien lastig voor je, maar echt nog hetzelfde topic. Echt. 

Reputatie 7
Badge +1

“… ER staat niets over in...”, dat suggereert dat het gaat over een onderwerp, niet zijnde het contract zelf.

Reputatie 3

Ahum tsja... Je mag het ook onderverdelen hoor.. Met zoveel klachten over tele2 en zoveel tele2 personeel en aanhangers die de brave klant een andere kant op willen duwen.. Ga je gang

Reputatie 5
Badge +3

We sturen geen contracten per post. Je kan deze vinden op je 'mijn tele2’ pagina.