beantwoord

Compensatie roaming storing

  • 8 augustus 2018
  • 27 reacties
  • 5245 x bekeken

Beste Tele2,

Zoals vele anderen heb ik ook last gehad van de storing in het buitenland. Alleen ik heb nog geen compensatie gekregen, graag zou ik deze nog wel willen hebben. Kunnen jullie me daarmee helpen?

Alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door Patrick van Tele2 17 augustus 2018, 12:10

Dan bij deze! Ik heb je bundel handmatig geactiveerd...

Groetjes,
Patrick van Tele2
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

27 reacties

Reputatie 5
Badge
Dit komt vandaag nog, Nog eventjes geduld

Mocht u morgen nog niks hebben ontvangen, dan is er iets fout gegaan.

Fijne dag!
Reputatie 5
Badge +3
Hi San0055,

Heb je al wel de e-mail / SMS gehad mbt de informatie?

Groetjes,
Patrick van Tele2
Hi San0055,

Heb je al wel de e-mail / SMS gehad mbt de informatie?

Groetjes,
Patrick van Tele2


Nee ik heb helemaal niks gehad.
Beste Tele2,

Ik heb precies zoals Sanne0055 nog geen mail of sms gehad dat ik word gecompenseerd nadat ik twee dagen geen service heb gehad. Wanneer kan ik deze verwachten?
Reputatie 5
Badge +3
Wat voor abonnement heb je?
Een 2 jarig abonnement met een iPhone 7, 5 GB en onbeperkt bellen/smsen
Reputatie 5
Badge +3
En san0055?
Ik heb ook net zoals de rest nog geen compensatie gekregen voor de storing. Ik heb ook geen sms of email ontvangen. Ik heb een abonnement met 5GB internet. Wanneer kan ik dit verwachten? Ik hoor graag van jullie! 🙂
Reputatie 5
Badge +3
Laten we beginnen om even je eigen topic aan te maken! Anders heb ik straks 400 mensen in 1 topic, kans is dan groot dat ik mensen/reacties over het hoofd zie.
Wij zijn nog bezig om de mailtjes en smsjes te versturen!

Groetjes,
Patrick van Tele2
En san0055?

Ik heb iPhone 8 met 5 GB en 100 belminuten. Nog steeds geen sms/mail gehad
Nog steeds geen sms of e-mail gehad.
Slechte service Tele2! En dit is niet de eerste keer dat ik dat vind.
Ik sluit mij bij san0055 aan. Ook nog steeds niks ontvangen. Erg vervelend dat wij hier zelf achteraan moeten gaan, terwijl er een fout vanuit Tele2 is gemaakt.
Inderdaad mensen.....erg slecht....
Bij mij ook.
We zijn maar een nr...
Niet belangrijk.
Reputatie 5
Badge +3
Nog steeds niks ontvangen?

Groetjes,
Patrick van Tele2
Tuurlijk niet.
Superrrrr slecht.
Praatjes.
Reputatie 5
Badge
Tuurlijk niet.
Superrrrr slecht.
Praatjes.


Helaas nog niks mogen ontvangen, kan hier even naar gekeken worden? Ik heb mijn profiel ingevuld.
Hoop snel wat te horen!


Welke van deze 2 statements zullen het snelst verholpen worden? 🤔
Zo weer een dag verder en wederom weer niks gehoord/gebeurd.
Dus.......er word aan gewerkt...is alleen erg moeilijk.
Maar ja....omdat t kan....ja ja.
Reputatie 5
Badge
Zo weer een dag verder en wederom weer niks gehoord/gebeurd.
Dus.......er word aan gewerkt...is alleen erg moeilijk.
Maar ja....omdat t kan....ja ja.


Beste meneer Haas
Zolang u blijft reageren als een verwend klein kind zal niemand u helpen.
Komt bij dat het op dit moment erg druk is bij de afdeling klantenservice. Het zal me niks verbazen als er een aantal Moderators hier zijn opgetrommeld om te assisteren met de drukte.

Wederom. Zorg ervoor dat uw profiel volledig is ingevuld, maak een EIGEN topic aan. En wacht het even rustig af.

Fijne dag!
Dit zegt genoeg over tele 2....
Verwend klein kind.....
Wat denk je zelf.
Het gaat om beloftes die NIET worden na gekomen!!!!!!
Voor mij is t einde tele 2.
Bedankt voor de gemeende reacties.
Reputatie 5
Badge
Dit zegt genoeg over tele 2....


Ik ben hier ook maar een klant. Zoals hier beneden in mijn "handtekening" staat aangegeven.

Ik heb het diepste respect voor medewerkers in de klantenservice.
U luistert niet, u roept van alles en wat er dan van u gevraagd word om te doen negeert u compleet.
Dit doet toevallig mijn buurjongen van 6 ook.

U begrijpt dus niet dat een goede service begint bij een beleefde en normale uitleg van de klant?
"Wie goed doet, wie goed ontmoet"
Dan begrijp jij niet....
Een woord een man....maar ach...ga jij lekker doen....waar je zo goed in bent....
Helpen was t toch...
Doe je goed!!!
Fijne helpdag nog.....
Reputatie 5
Badge
Dan begrijp jij niet....
Een woord een man....maar ach...ga jij lekker doen....waar je zo goed in bent....
Helpen was t toch...
Doe je goed!!!
Fijne helpdag nog.....


Laten we beginnen om even je eigen topic aan te maken! Anders heb ik straks 400 mensen in 1 topic, kans is dan groot dat ik mensen/reacties over het hoofd zie.
Groetjes,
Patrick van Tele2


Mijn punt.
Wij de klant en de Moderators kunnen u alleen helpen als u doet wat er van u gevraagd word.

Ik begrijp ook heel goed dat dit niet lekker ligt bij u. Het is vervelend als er iets beloofd word maar niet uitgevoerd.

Dit wil niet zeggen dat dit de fout is van de Klantenservice/klant. U bent hier boos op het verkeerde persoon.
Bent u ook zo onbeleefd naar de postbode als hij/zij de blauwe envelop door de brievenbus duwt?
Zo ja, dan is er iets mis.
Zo nee. waarom dan wel boos worden op de klantenservice?

Maar goed.
Voor de laatste keer raad ik sterk aan om een eigen topic te openen als u alsnog de 2GB gratis wilt ontvangen. zoals Patrick dat netjes heeft aangegeven.
Reputatie 5
Badge +3
Heren,

Ik vraag jullie fatsoenlijk met elkaar om te gaan, dat je het niet met elkaar eens bent snap ik maar ik neem aan dat wij allen volwassen zijn. Gedraag je dan ook alsjeblieft zo.

@Klaasde haas Ik zie dat je je eigen topic hebt aangemaakt en mijn collega deze in behandeling heeft. Heb je vragen/opmerkingen? Stel/Plaats deze dan even in je eigen topic! Bij voorbaat dank!

@san0055 Heb jij inmiddels wel iets ontvangen? Hoor graag van je!
Nope...niks ontvangen.
Het gaat om eerlijkheid .
En het is van de zotte, dat je er zelf achter aan moet.
Maar ja......
Heb je vragen/opmerkingen? Stel/Plaats deze dan even in je eigen topic! Bij voorbaat dank!
Maar ja...