beantwoord

Bundel buitenland activeren

• 26 mei 2016
  • 9 reacties
  • 272 x bekeken

Op jullie website staan twee mogelijkheden vermeld voor het activeren van een buitenland bundel. De buitenland bundel activeren via de mijntele2app lukt niet om de doodeenvoudige reden dat de optie "shop" in het menu niet bestaat.
icon

Beste antwoord door Rick van Tele2 31 mei 2016, 10:18

Hoi Peter,

De iPhone 5 is één van de weinige toestellen die niet wordt ondersteund door ons 4G-netwerk. Ik heb het voor je nagekeken en hierdoor ben je niet aangesloten op ons nieuwe systeem. De shop maakt onderdeel uit van ons nieuwe systeem en daardoor zie je deze niet in de app verschijnen. Je hebt vooralsnog dus alleen de mogelijkheid om de bundels aan te vragen per sms. Als je in de toekomst een ander 4G-toestel krijgt, zal je wel overgezet worden naar dit systeem. Dit is een automatisch proces en daar hebben wij helaas geen invloed op.

Groetjes,
Rick
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

9 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Dan een sms sturen met het codewoord b.v. EU1000 naar 1280 of USA100 naar 1280
Dan een sms sturen met het codewoord b.v. EU1000 naar 1280 of USA100 naar 1280

Ja dat begrijp ik, dat is de andere optie die op de website wordt weergegeven. Blijft dus de vraag over waar de optie "Shop" is in de Tele2App. Ik heb een iPhone 5 en 4G is ingeschakeld. Wat doe ik fout?
Reputatie 4
Badge +3
Hi Peter,

Als je de app opent, zie je links bovenin drie witte streepjes. Als je daarop klikt, moet de Shop tussen Facturen en de Klantenservice staan. Klopt dit met jouw scherm?

Groetjes,
Rick
Hi Peter,

Als je de app opent, zie je links bovenin drie witte streepjes. Als je daarop klikt, moet de Shop tussen Facturen en de Klantenservice staan. Klopt dit met jouw scherm?

Groetjes,
Rick

Als ik het hamburgermenu open, dan zie ik niet de optie "Shop". Voor de zekerheid uitgelogd, App gewist en opnieuw gedownload. Optier "Shop" nog steeds niet zichtbaar.
Reputatie 4
Badge +3
Hoi Peter,

Wil je alsjeblieft een screenshot maken van de app terwijl het menu open is? Daarnaast wil ik graag weten welke telefoon je hebt, en kun je mij vertellen welke softwareversie van het besturingssysteem je draait?

Groetjes,
Rick
Hoi Peter,

Wil je alsjeblieft een screenshot maken van de app terwijl het menu open is? Daarnaast wil ik graag weten welke telefoon je hebt, en kun je mij vertellen welke softwareversie van het besturingssysteem je draait?

Groetjes,
Rick

Ik heb een iPhone 5 met de laatste iOS versie 9.3.2
Geprobeerd:
1. Reset van iPhone
2. App gewist en opnieuw uit app store gedownload
3. Uitgelogd en ingelogd.
Reputatie 4
Badge +3
Hoi Peter,

Wil je ter aanvulling misschien ook nog jouw NAW-gegevens, geboortedatum en klantnummer sturen via een privébericht? Ik denk dat het komt doordat je nog niet bent aangesloten op ons nieuwe systeem, maar ik wil het wel zeker weten voordat ik dat zomaar vertel :)

Groetjes,
Rick
Hoi Peter,

Wil je ter aanvulling misschien ook nog jouw NAW-gegevens, geboortedatum en klantnummer sturen via een privébericht? Ik denk dat het komt doordat je nog niet bent aangesloten op ons nieuwe systeem, maar ik wil het wel zeker weten voordat ik dat zomaar vertel :)

Groetjes,
Rick

Privébericht gestuurd.
Reputatie 4
Badge +3
Hoi Peter,

De iPhone 5 is één van de weinige toestellen die niet wordt ondersteund door ons 4G-netwerk. Ik heb het voor je nagekeken en hierdoor ben je niet aangesloten op ons nieuwe systeem. De shop maakt onderdeel uit van ons nieuwe systeem en daardoor zie je deze niet in de app verschijnen. Je hebt vooralsnog dus alleen de mogelijkheid om de bundels aan te vragen per sms. Als je in de toekomst een ander 4G-toestel krijgt, zal je wel overgezet worden naar dit systeem. Dit is een automatisch proces en daar hebben wij helaas geen invloed op.

Groetjes,
Rick