beantwoord

Bundel aanpassen

  • 29 May 2020
  • 2 reacties
  • 270 x bekeken

Ik wil al 2 maanden lang mijn bundel aanpassen. Ik krijg continu het scherm te zien ‘fout bij ophalen data, er is iets fout gegaan bij het ophalen van de data, herlaad de pagina of log opnieuw in via mijn tele2’. Wat ik ook doe ik kom iedere keer terug bij dit scherm. En als ik verder klik krijg ik een witte pagina. Dit gebeurt via de app maar ook online. Zowel op safari als chrome geprobeerd. Hoe kan ik mijn bundel aanpassen? 

icon

Beste antwoord door Rox van Tele2 2 June 2020, 16:39

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Reputatie 7

Via de klantenservice is dat prima te wijzigen en dan kunnen ze meteen een ticket aanmaken over de storing die jij ervaart.

Reputatie 5

Hey @Kirsaschaarman , welkom op onze community! Het lijkt erop dat er iets niet goed gaat met jouw account. Zoals @pipodeclown  aangeeft moet hier een ticket voor aangemaakt worden en dan is het zo gefixt! Je kan dan zelf jouw bundel aanpassen via MijnTele2.

Mocht je dat nog niet telefonisch geregeld hebben met de klantenservice, stuur mij dan een privébericht met deze link. Ter verificatie heb ik de volgende gegevens van jou nodig:

  • Voornaam + achternaam
  • Volledige adresgegevens
  • Geboortedatum
  • Laatste 4 cijfers van het bij ons bekende IBAN nummer

Ik hoor het graag van je als ik je kan helpen. Ik sta voor je klaar! :muscle_tone4:

Groetjes,

Rox