buiten de zo genoemde sociale ( ) verbinden veel te moeilijk om snel contact te leggen zeker in belang van veiligheid van ons alle

• 1 augustus 2017
  • 2 reacties
  • 115 x bekeken

het betreft de reeds eerder genoemde phishing mail.

buiten de goedkope methode welk zeker effectief is en men elkaar helpt
dus de medewerk's gedeeltelijke bespaart dan wel ontlast

is het betreuren's waardig dat mensen niet bv een een zeker in de oudere/minder valide
of gewoon mensen die het wat moeilijker vinden
snel contact met tele 2 kunnen leggen .

BEHALVE als we ons voordoen als nieuwe klant!!!!

wat dan! ja wel !!dan ben ik in no time aan de lijn met een medewerker.
zeker in geval van veiligheid denk ik niet dat je altijd daar zo mee moet pochen /omgaan en aan je klant het vraagt help ons aan de prijs als je je werk meer dan goed doet krijg je hem vanzelf !!
en heb je dus eigenlijk in dat geval 2 x prijs (1x de echt,2x de blije klanten ipv zelf vragen)

het is namelijk gek als ik vragen heb!! dat ik moet wachten .

en wanneer ik voor doe als potentiële klant bijna meteen iemand aan de lijn krijg
maar is ik in paniek ben bv met mobiel kwijt/gestolen is
of me computer helemaal op tilt slaat na het open van je vis mailtje .

ik denk dat ik mijn punt wel gemaakt heb!
echter wil wel even laten weten telefoon personeel ik ben vaak heel tevreden met u inzet hoor das het niet.

het zou gewoon beter in evenwicht /balans moeten staan
en niet binnen harken met de rode loper en bekijk het eigenlijk maar .
dus kortom met deze lange uitleg wat sneller en meer DIRECT contact vermeldingen en behadelingen
dat voorkomt grotere schade voor bijde zijde wanneer het helaas nodig is.
remko wijgman

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Voor valse emails wordt een melding opgesteld als er weer een nieuwe reeks is gevonden. Bijvoorbeeld:
https://forum.tele2.nl/actuele-informatie-nieuws-en-acties-174/waarschuwing-valse-e-mails-63985
https://forum.tele2.nl/actuele-informatie-nieuws-en-acties-174/let-op-phishing-mail-in-omloop-claim-now-66182

Het is helaas een fact of life. Oplichters die zogenaamd vanuit naam van grote bedrijven lepelen naar gegevens. Wees dus altijd wantrouwend voordat je op links klikt. Tele2 heeft ook een pagina met nog meer tips opgesteld. https://www.tele2.nl/thuis/internet/veilig-internetten/
Reputatie 1
Applaus!

Ik erger me ook aan...
-Dat ondersteunen wij niet
-Leveren van inferieure apparatuur en de klant er mee laten zitten
-Als de klant eenmaal binnengeharkt is niet meer reageren op mail (wat in het begin wel steeds als communicatie werd gebruikt!)
-Post niet verwerken (gaat waarschijnlijk in de prullebak)
-Klachtenformulier niet verwerken
-"Wij nemen bunnen 10 dagen contact met U op"... niet dus, nooit zelfs.
-Sociale media en dit forum. Die zijn ongeschikt voor persoonlijke communicatie. Niet de hele straat hoeft mee te luisteren/discussieren. Privacy graag.
-Op dit forum en sociale media gewiekst en getraind recht praten wat krom is.