beantwoord

blokkade bellen buitenland nog niet opgeheven

• Is lekker bezig
  • 6 reacties
Ik zie in mijn instellingen nog steeds een blokkade, voor het bellen vanuit het buitenland, staan. Na twee maanden netjes betalen zou die worden opgeheven. Hoe werkt dit?

icon Beste antwoord door Maurice niet meer van Tele2 9 juli 2016, 10:50

lies28 schreef:

Ik heb alles gecheckt en het moet allemaal voldoen. Even met de klantenservice gebeld en zij kunnen ook niets vreemds zien. Ik ga ervan uit dat ik nu gewoon kan bellen en dat het een maand geleden iets anders was waarom ik mensen niet kon bellen uit Frankrijk. Goede service verder!

Dan gaan we er maar even vanuit dat het een netwerk aangelegenheid was. Ik zal niet te diep op de details ingaan maar het wil soms helpen, als de instructies in het topic dat ik eerder noemde niet werken, in het Tele2 SIM menu het selecteren op handmatig te zetten. Mocht het dus in de toekomst niet lukken met die instellingen kun je dat proberen!

Voor nu ga dit topic dan sluiten. Mocht je later nog vragen hebben open dan gewoon een nieuw topic door hier te klikken.

Groetjes Maurice

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 Reacties

Reputatie 7
Badge +4
Dat moet vanzelf gaan als ze je betaling hebben verwerkt. Bel de klantenservice 020 754 4444. Op dit forum kunnen andere klanten dit niet nakijken .
Ik betaal al vanaf januari, maar ik zal inderdaad gewoon de klantenservice bellen. Dacht dat dit ook een manier was om contact te krijgen met de klantenservice. Dank!
Reputatie 5
Badge +4
Blokkade staat er niet op hoor Lies! Check anders dit topic even!
Ik heb alles gecheckt en het moet allemaal voldoen. Even met de klantenservice gebeld en zij kunnen ook niets vreemds zien. Ik ga ervan uit dat ik nu gewoon kan bellen en dat het een maand geleden iets anders was waarom ik mensen niet kon bellen uit Frankrijk. Goede service verder!
Reputatie 5
Badge +4
lies28 schreef:

Dan gaan we er maar even vanuit dat het een netwerk aangelegenheid was. Ik zal niet te diep op de details ingaan maar het wil soms helpen, als de instructies in het topic dat ik eerder noemde niet werken, in het Tele2 SIM menu het selecteren op handmatig te zetten. Mocht het dus in de toekomst niet lukken met die instellingen kun je dat proberen!

Voor nu ga dit topic dan sluiten. Mocht je later nog vragen hebben open dan gewoon een nieuw topic door hier te klikken.

Groetjes Maurice