BKR registratie

• 6 augustus 2017
  • 7 reacties
  • 598 x bekeken

Ik heb dringend contact nodig met iemand die de betalingen van Tele2 regelt. Ik heb mijn toestel afgekocht en heb hier dringend bewijs van nodig voor mijn hyptheekverstrekker. Het geld staat al op rekening van Tele2 en het enige dat wij nodig hebben is een bericht van Tele2 dat hiermee de telefoon is afgekocht en de schuld is voldaan. Het zou ook fijn zijn als het scherm met de 'toestellening' op 0 komt te staan. Wij zijn inmiddels vrij desperate omdat er bij de klantenservice sommige mensen heel erg hun best doen en anderen totaal niet. Wij hebben nog 5 dagen om dit bewijs te verzamelen anders staan we op straat! KAN IEMAND PLEASE ONZE BETALING CHECKEN EN DAT VERLOSSENDE EMAILTJE STUREN! Wellicht is het handig als Tele2 het mogelijk maakt om in contact te treden met de finance afdeling. heel erg bedankt voor de held bij de klantenservice die net dat stapje extra wil zetten voor een klant!

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Wat vervelend. BKR registraties kunnen inderdaad heel vervelend zijn. Gelukkig kunnen andere mensen met jouw ervaring ook aan het denken worden gezet als ze zo'n telefoon lening aangaan.
Hi Erik,

In dit geval is de lening geen probleem. Het toestel kan gewoon afgekocht worden. Wij hebben ook al betaald aan tele2. Probleem is dat Tele2 er zes weken over doet ok af te melden en het kennelijk ook erg lastig is om een email te sturen met bevestiging dat de lening is afgelost. De bank neemt daar namelijk genoegen mee. Dus een bevestiging van aflossing maakt In dit geval het verschil tussen dakloos en huiseigenaar.
Badge
Hoi Justy888,

Het is begrijpelijk dat je gelijk een oplossing wil, alleen wij kunnen je die op dit moment niet aanbieden.
We hebben gekeken naar wat onze collega's tot nu toe hebben gedaan, zei hebben al aangeven dat we op dit moment alleen een e-mail konden sturen.
Wij kunnen er niks aandoen dat de bank de email niet accepteert.

Het verwijderen van een BKR-registratie kan niet sneller, dit heeft te maken met storneer periodes etc.
Op dit moment zul je de factuur van augustus moeten afwachten, dit factuur wordt op het moment opgemaakt.

Groet, Maris
Beste Maris,

Ik zou juist heel blij zijn als die e-mail er zou komen. Die is namelijk al door 3 mensen beloofd. Hij komt alleen niet. Zoals ik hierboven aangaf accepteert mijn bank juist wel een e-mail. Daarin hoeft alleen maar te staan dat het toestel is afgekocht en betaald. Kunnen jullie Aub even die betaling checken en het mailtje sturen. Meer vragen we niet. Het gekke is dat jullie maar blijven reageren dat de bkr niet sneller kan worden verwijderd. Ik heb daar nooit om gevraagd. Ik heb het gevoel dat jullie zaken veel moeilijker maken dan het is. Ik heb alleen maar een mailtje nodig van jullie dat het toestel IS afgekocht.
Hoi Justy888,

Het is begrijpelijk dat je gelijk een oplossing wil, alleen wij kunnen je die op dit moment niet aanbieden.
We hebben gekeken naar wat onze collega's tot nu toe hebben gedaan, zei hebben al aangeven dat we op dit moment alleen een e-mail konden sturen.
Wij kunnen er niks aandoen dat de bank de email niet accepteert.

Het verwijderen van een BKR-registratie kan niet sneller, dit heeft te maken met storneer periodes etc.
Op dit moment zul je de factuur van augustus moeten afwachten, dit factuur wordt op het moment opgemaakt.

Groet, Maris

Beste Maris,

Ik zou juist heel blij zijn als die e-mail er zou komen. Die is namelijk al door 3 mensen beloofd. Hij komt alleen niet. Zoals ik hierboven aangaf accepteert mijn bank juist wel een e-mail. Daarin hoeft alleen maar te staan dat het toestel is afgekocht en betaald. Kunnen jullie Aub even die betaling checken en het mailtje sturen. Meer vragen we niet. Het gekke is dat jullie maar blijven reageren dat de bkr niet sneller kan worden verwijderd. Ik heb daar nooit om gevraagd. Ik heb het gevoel dat jullie zaken veel moeilijker maken dan het is. Ik heb alleen maar een mailtje nodig van jullie dat het toestel IS afgekocht.
Badge
Zou je mij een privébericht willen sturen met je volgende adres, het klantnummer en geboortedatum?
Daarnaast ontvang ik ook graag een betalingsbewijs.

Aan de hand van de gegevens zal ik mijn best doen om ervoor te zorgen dat er direct een email wordt verzonden.

Groet, Maris
Badge
Vanwege de inactiviteit in dit topic zal ik deze gaan sluiten. Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen. Fijne dag!