beantwoord

BKR

• 16 mei 2019
  • 1 reactie
  • 172 x bekeken

Beste Tele2! ik afgelopen zes weken bijna iedere dag contact gehad met jullie. er werd mij verteld dat mijn negatieve codering verwijderd zou worden. Helaas is het alleen afgemeld bij BKR. waardoor de noteringen nog staan voor 5 jaar. ik heb net contact gehad met bkr telefonisch en die gaven aan dat ik contact op moest nemen met tele2 en hun vragen of ze opdracht willen uitzetten voor verwijdering. ik heb 2 mails van jullie maar hun hebben een opdracht van jullie nodig. ik kan nu helaas geen hypotheek afsluiten. en worden dingen beloofd en niet waar gemaakt. omdat ik te vaak contact heb opgenomen word ik helaas niet meer geholpen! daarom doe ik het weer via hier ik zet ook 2 fotos erbij wat er mij werd verteld. ik hoop dat ik nu wel word geholpen. ik wil graag een hypotheek afsluiten 😞 ik vraag dit diep uit mijn hart alsjeblieft help mij. ik zag op meerdere forums dat ze werden geholpen met de verwijdering. BKr heeft alleen 1 opdracht nodig om codering A2 te laten verwijderen
icon

Beste antwoord door Petra van Tele2 16 mei 2019, 13:16

Nadat je kredietcontract is beëindigd, blijven je kredietgegevens nog 5 jaar zichtbaar in het Centraal Krediet Informatiesysteem. Je krediethistorie is van belang voor krediet/hypotheekverstrekkers omdat je in de (nabije) toekomst weer een krediet/hypotheekaanvraag kunt doen. Aan de hand van je krediethistorie kunnen zij je aanvraag beter beoordelen. Maar het is dus geheel aan je hypotheekverstrekker of zij op basis daarvan jou een hypotheek verstrekken. Daarop hebben wij dus geen invloed. Wij melden alleen dat jij je toestelkrediet hebt afbetaald. De beoordeling is verder aan je hypotheek verstrekker. Een registratie blijft altijd 5 jaar zichtbaar. https://www.bkr.nl/veelgestelde-vragen/waarom-blijft-mijn-negatieve-registratie-nog-5-jaar-zichtbaar

Omdat je al meerdere topics hierover hebt aangemaakt en we middels een andere topic hierover met elkaar in gesprek zijn ga ik dit topic daarom dan ook sluiten.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

1 reactie

Reputatie 4
Badge
Nadat je kredietcontract is beëindigd, blijven je kredietgegevens nog 5 jaar zichtbaar in het Centraal Krediet Informatiesysteem. Je krediethistorie is van belang voor krediet/hypotheekverstrekkers omdat je in de (nabije) toekomst weer een krediet/hypotheekaanvraag kunt doen. Aan de hand van je krediethistorie kunnen zij je aanvraag beter beoordelen. Maar het is dus geheel aan je hypotheekverstrekker of zij op basis daarvan jou een hypotheek verstrekken. Daarop hebben wij dus geen invloed. Wij melden alleen dat jij je toestelkrediet hebt afbetaald. De beoordeling is verder aan je hypotheek verstrekker. Een registratie blijft altijd 5 jaar zichtbaar. https://www.bkr.nl/veelgestelde-vragen/waarom-blijft-mijn-negatieve-registratie-nog-5-jaar-zichtbaar

Omdat je al meerdere topics hierover hebt aangemaakt en we middels een andere topic hierover met elkaar in gesprek zijn ga ik dit topic daarom dan ook sluiten.