beantwoord

Bezorg afspraak iPhone XS 256GB Space Grey

• 20 september 2018
  • 1 reactie
  • 1539 x bekeken

Beste Tele2,

Vorige week vrijdag heb ik meteen 's morgens om 09.10 uur met jullie gebeld om mijn abonnement te verlengen incl. de nieuwe iPhone XS 256GB Space Grey, dit is allemaal zeer vlot gegaan, echt super !! waarvoor dank.

nu zit ik al dagen vol spanning op de mail van Reviva te wachten om een bezorg afspraak te maken, ik denk ik kijk nog eens op mijn account, dit dus net gedaan en nu zie ik staan dat de status van mijn bestelling staat op 'Afspraak maken voor levering' volgens mijn account is er een e-mail gestuurd om een bezorg afspraak te maken. nu heb ik net mijn hele mail doorgezocht en nergens kan ik een mailtje vinden om een afspraak te maken, ook niet bij ongewenst (spam box) en ook niet bij verwijderde mails.... hoe nu verder ?

zouden jullie kunnen vragen aan Reviva om de mail nogmaals te sturen ? ik ben echt bang dat ik straks mijn nieuwe iPhone te-laat krijg geleverd aangezien ik er echt vol spanning op zit te wachten en niet voor niets stiekem op mijn werk met jullie heb gebeld om er als één van de eersten bij te zijn.

ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen.

met vriendelijke groet,

Lisa Luchies.
icon

Beste antwoord door eric 20 september 2018, 07:35

De OPD acteert redelijk geautomatisereerd. Dus als jouw telefoon is vrijgegeven kunnen moderators daar niet veel in de communicatie zien. Je kunt de OPD het beste even bellen op 0900 7386873.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +4
De OPD acteert redelijk geautomatisereerd. Dus als jouw telefoon is vrijgegeven kunnen moderators daar niet veel in de communicatie zien. Je kunt de OPD het beste even bellen op 0900 7386873.