beantwoord

Betalingsdag wijzigen

Hallo,
Momenteel worden mijn Tele2 facturen van mobiel en tv op de 25e afgeschreven. Helaas krijg ik pas 26/27e mijn salaris. Aangezien het toch om 100 euro bij elkaar gaat is dit een grote klap op het einde van de maandag. Kan ik ergens deze datum wijzigen net als bij andere organisaties?

icon Beste antwoord door WhTurner 18 april 2019, 11:31

Nee, dat gaat niet bij Tele2.

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

6 Reacties

Nee, dat gaat niet bij Tele2.
Reputatie 2
Badge
Hallo Kim,

Het antwoord is inderdaad, zoals door WhTurner aangegeven, kort en krachtig.
Zie ook dit.

Groet Petra
Reputatie 7
Badge
Om te voorkomen dat je salaris op de 25e ‘op’ is, zou je een automatische overboeking kunnen instellen van EUR 100 naar een spaarrekening op de 28e een een terugboeking naa de betaalrekening op de 23e of 24e. Tele2 factureert kosten voor mobiel al achteraf, waar andere partijen vaak vooraf of in de maand zelf factureren.
Reputatie 6
Badge +1
Hoe kan je vooraf factureren als je belgedrag nog plaats moet vinden? Denk aan buiten de bundle activiteiten....
Reputatie 7
Badge
Raaf12 schreef:

Hoe kan je vooraf factureren als je belgedrag nog plaats moet vinden? Denk aan buiten de bundle activiteiten....

Uiteraard worden door andere partijen alleen de contract bundels vooraf gefactureerd en eventueel buiten de bundel verbruik achteraf. Al jaren gangbaar in de markt.
Reputatie 2
Badge
Vanwege de inactiviteit in dit topic zal ik deze gaan sluiten. Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen.

Fijne dag! Groet Petra