vraag

betalingsachterstand

  • 14 januari 2020
  • 5 reacties
  • 202 x bekeken

Beste,

ik moest mijn factuur voor december nog betalen, heb ik zojuist gedaan. Ik heb er geen sms over gekregen dat alles nu is geblokkeerd. Zou u even mee kunnen kijken of alles is goed gegaan?

 

met vriendelijke groet,

Anthony


5 reacties

Reputatie 4
Badge

Hi, ik ga jou helpen!
 

Kan je mij een Privébericht sturen met de volgende gegevens dan kijk meteen met jou mee : 

  • Naam 

  • Volledige Adres 

  • 06-nummer

  • Laatste vier cijfers van jouw IBAN

  • Geboortedatum

 

Gebruik de volgende link om mij een bericht te sturen: Privébericht naar Cas

Gedaan!

Goedemiddag,

wegens de Corona virus krijg ik morgen pas mijn salaris, zou ik een extra dag uitstel kunnen krijgen om mijn factuur te betalen zonder dat er afsluitingskosten bij komen 

groet

Sanny

Reputatie 7
Badge +4

Je kunt beter een eigen topic openen zodat een moderator eventueel nog iets kan doen. In het algemeen geldt dat als jouw automatische incasso niet kan worden gedaan je een herinnering krijgt en nog tijd om te betalen. Als je al 3 weken geleden had moeten betalen is er geen uitstel meer mogelijk.

Cas ik wacht al 7 dagen op een reactie van jou

Reageer