beantwoord

Betalingen verwerkt mijn tele2 maar toch nog afgesloten

  • 25 april 2017
  • 7 reacties
  • 114 x bekeken

Door de storing kon ik mijn betaling niet op tijd doen en ben ik afgesloten. Donderdag handmatig betaald en sinds gister is dit ook zichtbaar op mijn tele2 (zowel site als app) alleen ben ik nog steeds afgesloten. Wanneer word dit verwerkt?
icon

Beste antwoord door Kim van Tele2 25 april 2017, 19:16

Ja, we sturen een sms als je weer bent aangesloten.
Soms helpt het wel om je toestel even opnieuw op te starten.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

7 reacties

Nog steeds afgesloten en nog geen reactie. Had toch beter kunnen wachten tot de ideal het weer deed dan was ik nu alweer aangesloten ?
Badge
Ik heb gelijk een bericht doorgestuurd om je weer te laten aansluiten. Mijn excuses voor het ongemak.
Dank je kim. Krijg ik een sms ofzo als ik weer aangesloten ben? Of moet ik het gewoon in de gaten houden?
Badge
Ja, we sturen een sms als je weer bent aangesloten.
Soms helpt het wel om je toestel even opnieuw op te starten.
Ok. Nogmaals bedankt. Hopelijk is t nu snel weer geregeld
Badge
Daar ga ik vanuit! Als het niet zo is hoor ik graag van je.
Badge
Omdat er al een tijd niet gereageerd is zal dit topic gesloten worden.
Als je nog vragen hebt kun je een nieuw topic openen.