beantwoord

Beltegoed buitenland

• 20 februari 2019
  • 4 reacties
  • 74 x bekeken

Dag allemaal,

Een korte vraag: heb begin januari een extra beltegoed voor Australië en NZ aangevraagd. Nu bleek dit niet te werken op mijn Mi A2 (kon het niet gebruiken, blijkt eigenaardigheid van deze telefoon te zijn las ik elders). Nu zie ik dat het toch wordt afgeschreven.... Waar kan ik deze vraag neerleggen, want het moet makkelijk te controleren zijn dat ik mijn datategoed hier niet heb kunnen benutten? Vanuit hier bellen met de klantenservice wordt net zo kostbaar vrees ik.
Alvast bedankt voor de hulp!
icon

Beste antwoord door Arjan van Tele2 21 februari 2019, 08:57

Hoi Pablo Sanchez,

Welkom op het forum van Tele2,
Niet leuk dat je je bundels niet kon gebruiken i.v.m. het probleem met je toestel,
Ik zal je eenmalig €18 vergoeden op je volgende factuur, nu het probleem bekend is van je toestel zullen we een volgende keer niet tot vergoeding kunnen overgaan

Fijne dag,

Arjan
Bekijk origineel bericht

4 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Kijk naar de APN. Die moet staan op internet.tele2.nl. Bij dit soort telefoons staat die soms op internet.tele2.se. en dan werkt het internet niet.
Beste Eric,
Dank voor je antwoord. Ik heb dit destijds telkens opnieuw veranderd maar de telefoon hield het niet vast, bleek een bekend probleem van de Mi A2... En het beltegoed is inmiddels ongebruikt verlopen. Zie ook mijn eerdere reactie hierover begin januari
Reputatie 4
Badge
Hoi Pablo Sanchez,

Welkom op het forum van Tele2,
Niet leuk dat je je bundels niet kon gebruiken i.v.m. het probleem met je toestel,
Ik zal je eenmalig €18 vergoeden op je volgende factuur, nu het probleem bekend is van je toestel zullen we een volgende keer niet tot vergoeding kunnen overgaan

Fijne dag,

Arjan
Dank voor de snelle reactie, en de restitutie. Tja ik zal een buitenland bundel in de toekomst zeker niet meer zonder research gebruiken.

Reageer