Belminuten buiten de bundel

  • 29 January 2019
  • 12 reacties
  • 930 x bekeken

Er staat in de app dat ik nog 100 van de 100 belminuten heb en toch wordt er geld gerekend buiten de bundel als ik naar een standard 06-nummer bel.

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

12 reacties

Reputatie 7
Badge +12
De app is niet realtime. Als je nog minuten in je bundel hebt en je belt een NL mobiel of vast nummer gaat het van dat tegoed af. Alle buiten de bundel zaken zie je op de factuur terug gespecificeerd per gesprek/sms/mms met dag/tijd/nummer en kosten. Wacht dat even af.
Het klopt dat het niet realtime is, maar ik heb niet in 1 keer al mijn 100 belminuten er doorheen gejaagd. Er staat duidelijk dat ik nog 100 van de 100 minuten heb.
Reputatie 7
Is het misschien een verlate afrekening van buitenland kosten van de maand ervoor?
Nee, als ik op de kosten klik zie ik dat het valt onder bellen/smsen binnen nederland.
Reputatie 7
Dit zou alleen kunnen als je eerst een nul minuten bundel had, vervolgens dus buiten de bundel belt en dan pas je belbundel verhoogt waardoor dat in de app zichtbaar is. Als je nu een normaal 06 nr belt en er komen nog steeds kosten bij, dan lijkt het inderdaad fout te gaan en kun je via dit topic straks gericht vragen naar de posten die straks op de factuur specificatie staan.
Ik ben inderdaad veranderd naar onbeperkt bellen. Ik dacht dat dit nog niet in was gegaan omdat er nog steeds 100 staat
Reputatie 7
Badge +12
09xy nummers, premium sms diensten... Het kan inderdaad nog wel e.e.a. zijn.
Of als je de 100 minuten bundel pas later deze maand hebt gekocht (en daarvoor een 0 minuten bundel had) dan worden de minuten die buiten de bundel waren gefactureerd niet achteraf van die 100 minuten afgetrokken.
Oke, en nu? Gokken wat het kan zijn heeft niet zoveel zin. Ik zie nog steeds 100 van de 100 en het bedrag buiten de bundel loopt op. Wat moet ik of jullie doen om dit recht te trekken?
Reputatie 7
Wij zijn ook klanten, die anderen proberen te helpen. Zet je klantgegevens in je forum profiel, dan kan een Tele2 moderator voor je in de systemen kijken zodra je topic wordt behandeld.
Reputatie 6
Hoi Wimnijkamp,

Je nieuwe abonnement gaat in per 23-3-2019, tot dan heb je 100 belminuten


Groet,

Arjan
Als mijn abbonnement pas op de 23e ingaat dan is er dus nog steeds het probleem dat ik voor de gek wordt gehouden omdat er staat dat ik nog 100 belminuten heb, en toch buiten de bundel bel/SMS.
Reputatie 7
Komen er buiten de bundel kosten bij als je nu een nummer zou bellen? Heb je niet een app als FaceTime, whatsapp of Viber ingesteld, die eenmalig een sms bevestiging met een buitenlandse server nodig hebben om in te stellen? Hoe groot is het bedrag buiten de bundel?