beantwoord

Belinstellingen in de tele2 app op iPhone 6+

  • 18 August 2018
  • 7 reacties
  • 310 x bekeken

Weet iemand hoe het komt dat ik (nieuwe klant bij tele2) in de tele2 app geen van de belinstellingen kan wijzigen?
iPhone 6+
ios laatste versie 11 up to date
laatste versie tele2 app

Guido
icon

Beste antwoord door pipodeclown 18 August 2018, 10:53

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +12
Welke instellingen wil je wijzigen? Normaal gaat alles via de telefoon menu's. B.v. doorschakelen. En kun je wel zaken aanpassen onder mijn.tele2.nl?
Eric, via de website mijntele2 kan ik 3 van de 4 blokken wel wijzigen. Alleen blokkeringen kan ik daar niet wijzigen, maar dat komt volgens de klantenservice omdat ik een nieuwe klant ben zonder nummer-overname en dan is deze optie de eerste 3 maanden geblokkeerd. Maar ook de onderdelen die ik op de website wel kan wijzigen zoals "Doorschakelen", "Gespreksinstellingen", "Instellingen van je telefoon" kan ik in de APP allemaal
NIET wijzigen. In de APP is ALLES geblokkeerd. Geen enkele optie kan ik in de Tele2 APP wijzigen.
Als ik in de app naar "Instellingen", "Belinstellingen" ga, dan zijn in alle blokken de woorden Aan/Uit "greyed out". Ik kan nergens op klikken om ze te wijzigen.
Bijvoorbeeld: Doorschakelen. Alles staat uit. Ik wil alles aan zetten. Gaat niet in de APP.
Nummerweergave staat aan. Kan ik niet uitzetten in de APP.
Wissel en Groepsgesprekken staan uit. Kan ik niet aanzetten in de APP.
Reputatie 7
Deze instellingen kun je nog niet wijzigen via de App, moet via de website.
Hoi Rena,
Dus je kunt nog helemaal niets met de APP instellen?
De klantenservice vertelde mij dat dit wel degelijk zou moeten werken,
m.u.v. de blokkeringen. Ze zouden dit doorgeven aan de technische service
en die zouden met mij contact opnemen. (hetgeen nooit is gebeurt).

Ik heb het klachtenformulier op de website ingevuld. Geen response.
Ik heb de feedback binnen de APP zelf ingevuld. Ook geen response.

Als het niet kan via de App waarom worden de opties dan wel getoond?
Of is de App zo nieuw.....??

Vreemd allemaal.
Reputatie 7
De app is inderdaad vrij nieuw en de reacties zijn ‘uiteenlopend’. Bij mij doen de opties het ook niet.
Dank je pipodeclown, dan weet ik tenminste dat het niet aan mijn setup ligt!
Reputatie 6
De "belinstellingen" waar je netwerkdiensten en -blokkades instelt is op dit moment inderdaad alleen ter inzage. Ik vrees dat mijn collega die je hier eerder over hebt gesproken ernaast zat.

Dat is een poos terug zo besloten, de exacte reden hierachter weet ik niet meer. Wellicht wordt dit in de toekomst weer ingeschakeld. Via de website heb je (zoals je al gemerkt hebt) wel deze opties beschikbaar.