Belgeschiedenis van april 2019 t/m augustus 2019 opvragen

• 18 September 2020
  • 2 reacties
  • 947 x bekeken

Goeiedag leden, 

Ik zie de facturen van april 2019 tot en met augustus 2019 niet meer terug op de app. Ik ben het vergeten te downloaden en op te slaan. Ik zou graag de belgeschiedenis van deze periode willen ontvangen van mijn 2 telefoonnummers. Is dat mogelijk? Afgelopen maandag heb ik hierover met de klantenservice gesproken en ik zou binnen 2 werkdagen een terugkoppeling ontvangen. Dit is niet gebeurd. 
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen en dat ik de belgeschiedenis van deze periode kan ontvangen. 

Groetjes,  

Sema

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Reputatie 6
Badge +2

Hey @semao,

Welkom op de Community! Goed dat je jouw vraag hier stelt, we helpen je meteen verder. Je wilt graag jouw facturen inzien, dat kan! Bedankt voor het invullen van jouw gegevens, ik ben meteen het systeem ingedoken om dit voor je te fixen.

Facturen van ouder dan 12 maanden kan je inderdaad niet meer zien in MijnTele2. Daarvoor moet je contact opnemen met de klantenservice. Ik zie dat je maandag contact hebt gehad met mijn collega en die heeft jouw per mail een factuur gestuurd. Nou zie ik dat dat niet alle facturen zijn dus ik heb vandaag nog een mail gestuurd met de door jou opgevraagde facturen!

Laat je mij weten of je deze hebt ontvangen? En als je andere vragen hebt dan weet je mij te vinden! :thumbsup:

Hoi @Cas van Tele2 

Allereerst dank voor de reactie.

Ik heb de facturen ontvangen, maar ik wil ook de lijsten met telefoonnummers ontvangen over de periode april 2019 tot en met augustus 2019. Ik bedoel dus mijn bel- en sms geschiedenis. Naar welke nummers is er dus in deze periode gebeld/ge-smst? Ik ben deze documenten vergeten te downloaden, vandaar mijn vraag. Ik kan het niet terugvinden in de app en momenteel zie ik helemaal geen facturen op Mijn Tele2. 

Graag hoor ik van u en hoop dat u mij kunt helpen.

Met vriendelijke groet,

Sema