Assign the public IP address of a connection to a device HELP

• 16 May 2020
  • 7 reacties
  • 387 x bekeken

• Aan het warmlopen
  • 4 reacties

Ik heb laatst mijn nintendo switch gekoppeld aan mijn public ip address. Met de optie bij “Pick a task’’. Nu heb ik een probleem ik wil namelijk mijn nintendo switch weer unkoppelen van dit en dat het ip address weer static wordt inplaats van DCHP. Ik ben dus terug gegaan naar het kopje “Pick a task” en heb op “Assign the public IP address of a connection to a device” en zag dat er geen apparaat gekoppeld was (ik laat een foto achter voor wat meer duidelijkheid). Is er een manier om dit optelossen? 

Alvast heel erg bedankt

!

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +2

Wil je je publieke ip aan een intern apparaat toewijzen, dan druk je op de knop “edit” in je screenshot.

Wil je een vast ip uit je interne (DHCP) reeks toekennen aan een apparaat, dan doe je dat op een andere pagina dan deze. Meestal staat het bij het instellen van de DHCP range.

Hey ik wil dat mijn nintendo switch niet meer gekoppeld is aan het publiek ip address. Dat hij weer terug naar normaal gaat hoe mijn nintendo switch eerst was voor dat ik hek koppelde aan een publiek ip address. Maar dat is het probleem zoals op de foto te zien is laat hij zien dat er geen apparaten gekoppeld zijn terwijl ik dat twee keer heb gedaan met mijn nintendo switch.

Ik heb dit topic gevolgd https://forum.tele2.nl/tips-vanuit-de-community-328/dmz-functie-werkt-niet-van-het-technicolor-tg789bvn-modem-47624 en zou het weer willen terug veranderen. Het helpte niet hoe ik dacht dat het zou moeten zelfs met dmz open zetten op de switch krijg ik nat type B. Terwijl je met dit nat type A zou moeten krijgen ik snap er echt helemaal niks meer van. 

Wanneer je de resetknop achterop indrukt met een pennetje, even vast houden, dan is je modem weer helemaal ingesteld zoals je hem gekregen hebt. Alles wat je erin hebt zitten wijzigen is dan weg en kun je gewoon weer opnieuw instellen zoals jij het wil hebben.

Hey bedankt voor je hulp maar is er geen andere manier om mijn publiek ip adres van het apparaat los te koppelen?

Reputatie 7
Badge +2

Aan je screenshot te zien is er al geen apparaat meer gekoppeld.

Het is mij gelukt met de tip van Gela. Heel erg bedankt voor jullie hulp!

Edit: Laat maar het apparaat staat nog steeds op DHCP. Wanneer ik mijn modem een hard reset gaf stond hij op static alleen nu is hij weer opeens naar DHCP gegaan.