beantwoord

Android update 3.6.0 crasht

  • 16 October 2017
  • 12 reacties
  • 1560 x bekeken

Toen ik in het menu "Klantgegevens" toetst, gaat de app stoppen. Is er een fout/bug/storing?

Ik zoekt de nieuwe toestelbetalings functie te zien, maar zie ik er niets van. Misschien is dat nvt, maar het opzoeken door de menu leidt maar tot crash.
icon

Beste antwoord door Mark van Tele2 13 November 2017, 14:29

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

12 reacties

Reputatie 4
Topic gesloten wegens inactiviteit.

Trouwens een nieuw probleem: Ik kan niet vanaf mijn telefoon in het dit Forum inloggen! Dezelfde inloggegevens gebruikt zoals vanaf mijn computer, met Firefox en Chrome, met cookies toegestaan, cookies gewist, etc, etc. Kan niet.

Waar adviseer je mij dit probleem te melden?


Dat "nieuwe probleem" werd inmiddels opgelost.
Reputatie 5
@cpoticha, bedankt voor het melden hiervan.

Ik ga dit verder nakijken en zal je nog een privébericht sturen voor wat meer informatie.

Henk
Hoi cpoticha,

Ik heb de problemen die je met de app ervaart doorgezet zodat hier naar gekeken wordt. Ik adviseer je om de paar dagen even te controleren of het inmiddels lukt om de app volledig te gebruiken 🙂.

Mark


Dank Mark,

Trouwens een nieuw probleem: Ik kan niet vanaf mijn telefoon in het dit Forum inloggen! Dezelfde inloggegevens gebruikt zoals vanaf mijn computer, met Firefox en Chrome, met cookies toegestaan, cookies gewist, etc, etc. Kan niet.

Waar adviseer je mij dit probleem te melden?
Reputatie 4
Hoi cpoticha,

Ik heb de problemen die je met de app ervaart doorgezet zodat hier naar gekeken wordt. Ik adviseer je om de paar dagen even te controleren of het inmiddels lukt om de app volledig te gebruiken 🙂.

Mark
Hoi cpoticha,

Lastig dat je niet alle functionaliteiten in onze nieuwe app kunt gebruiken. Ik kijk graag met je mee om te kijken wat de oorzaak hier van is. Zou je me alsjeblieft een privébericht kunnen sturen met de volgende gegevens:

- Naam
- Adres
- Postcode + Woonplaats
- Klantnummer
- Geboortedatum

Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Mark.

Bedankt voor je medewerking.

Ik zie je gegevens tegemoet.

Mark


Bericht verstuurd.
Reputatie 4
Hoi cpoticha,

Lastig dat je niet alle functionaliteiten in onze nieuwe app kunt gebruiken. Ik kijk graag met je mee om te kijken wat de oorzaak hier van is. Zou je me alsjeblieft een privébericht kunnen sturen met de volgende gegevens:

- Naam
- Adres
- Postcode + Woonplaats
- Klantnummer
- Geboortedatum

Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Mark.

Bedankt voor je medewerking.

Ik zie je gegevens tegemoet.

Mark
Deze draad gaat over de nieuwe update van de MijnTele2 app (versie 3.6.0). Die heb ik al begonnen door het "Feedback" knop in de app te toetsen.

Ik verwachtte het niet dat deze zal worden afgeschaft naar een donkere hoek in een algemene Tele2 forum. Ik verwacht maar een Feedback-boodschap aan de ontwikkelaars of Tele2 te sturen. Dus ben ik iets verbaasd dat het niet duidelijker loopt.
Nee.
Versie 3.6.0 van de app.
Android versie 7.1.2
Reputatie 7
Badge +12
Android 3.6.0? Dat is wel heel oud. Wat voor toestel heb? Probeer eens op de webpagina mijn.tele2.nl
Het gaat over de app. Net geüpdatet.
Al een andere browser geprobeerd?