Al vier weken niet kunnen inloggen op ons e-mailadres in mijn Tele2

• 16 June 2020
  • 3 reacties
  • 179 x bekeken

Ik heb op 21 mei mijn abonnement verlengd, maar door een storing in mijn Tele2 heb ik dit uiteindelijk geannuleerd toen dit inlog probleem niet werdt opgelost. Met 5 werkdagen zou ik gebeld worden door een medewerker over de definitieve annulering en dat is gebeurd, maar toen heeft een medewerker mij toch weer over gehaald om te verlengen met een korting op het abonnement de hele looptijd. Maar had als voorwaarde gesteld dat het inloggen opgelost zou worden, en dit niet op het rare e-mailadres wat er in stond, het moest op ons eigen emailadres worden gezet Dit emailadres heb ik altijd gehad en is veranderd in het rare e-mailadres wat er nu in staat, dit heb ik gehoord van medewerker die dit heeft gezegd, dat dit van de technische dienst af kwam! Heb hier al heel wat telefoon gesprekken over gehad met Tele2 medewerkers en iedereen zegt wat anders of kan niet wat zeggen hier over. Vele beloftes gehad en niemand komt met een oplossing. De tweede verlenging toen ook maar geannuleerd omdat het inloggen nog steeds niet is opgelost! Nu 4 weken verder en het is nog steeds niet opgelost, er zijn al twee technische diensten mee bezig maar het lukt ze niet om ons emailadres er weer in te zetten, zodat ik weer kan inloggen op mijn Tele2 acount en app!

Al ruim vijf uur met Tele2 zitten bellen maar het lost niks op, en ben echt gefrustreerd op Tele2 en haar medewerkers.

Vaak brutaal en geen kennis van zaken.

Alleen ene Eefje van Tele2 begrijpt het en frustreert haar ook, maar zij kan ook verder niks oplossen, omdat de technische dienst niet telefonisch bereikbaar is voor Tele2 medewerkers.

Zij heeft mij telkens op de hoogte gehouden, maar ja ik eis nu echt een oplossing met ons e-mailadres in mijn Tele2 account en app!

Ben contract vrij dus kan zo overstappen.

PS. Er waren nog meer problemen maar deze zijn opgelost, nu alleen het oplossen van ons emailadres in mijn Tele2.

Na 4 weken prutsen wordt het hoog tijd, en te belachelijk voor woorden!

En ga ook niet weer contact opnemen met Tele2, dit heb ik in totaal al ruim 5 uur gedaan.

En telkens email sturen met bevestigen van e-mailadres werkt ook niet omdat niet ons eigen emailadres in jullie systeem staat, heb al wel 150 van zulke emailtjes gekregen.

Dus verdiep jullie maar eerst in mijn probleem voor te reageren van een Tele2 medewerker.

Want dit is een hele waslijst en een complexe situatie.

En bij vragen over het e-mailadres kan je inzien, en dit is niet het e-mailadres waar ik hier op dit forum ben ingelogd, want met ons eigen emailadres lukt dit niet zoals beschreven.

Vriendelijke groet,

Gertjan

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Probleem is opgelost eindelijk na vier weken, dankzij Eefje van de opzegafdeling Tele2.

Bedankt Eefje voor alle hulp!

Vriendelijke groeten,

Gertjan

Heb al zoveel medewerkers gehad, en is niet meer te tellen!

Maar niemand die de oplossing heeft zoals aangegeven, zelfs de technische dienst weet de oplossing niet.

Dan kan je toch geen bedrijf meer noemen als de technische dienst dit al niet kan oplossen!!

Zelfs een klachten formulier ingevuld en werd hier over terug gebeld, maar deze persoon Robin weet niet wat te doen, ja de nog hogere technische dienst die e-mailadres mag aanpassen maar deze lossen het ook niet op.

Dit kan je toch niet meer normaal vinden, tijd voor een overstap of het hogerop zoeken met rechtsbijstand of klachtencommissie.

Want heb ook al kosten gemaakt met al het bellen van ruim 5 uur!

Niet normaal dit.

Reputatie 7
Badge +2

Op het forum hebben we in ieder geval aardige en kundige moderators als @Cas van Tele2 en @Rox van Tele2 die je ongetwijfeld verder willen helpen.