beantwoord

afgesloten terwijl factuur is betaald

  • 21 November 2020
  • 7 reacties
  • 245 x bekeken

Ik zou gisteren binnen 30 minuten weer aangesloten worden, na 2 uur bezig te zijn met jullie klantenservice en alleen een berichtje een moment geduld alstublieft terug gekregen en wilt u anders bellen. Nou ik wil heel graag bellen maar dat gaat niet als ik afgesloten ben. Ik heb voor mijn werk mijn 4g en bellen hard nodig. Dus ben benieuwd hoelang ik nog moet wachten. Vind het namenlijk een beetje heel lang duren

icon

Beste antwoord door pipodeclown 22 November 2020, 00:57

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

7 reacties

Dit is een klanten voor klantenforum. Om snel iets voor elkaar te krijgen, kan je beter nogmaals de klantenservice bellen (telefoon lenen :smiley:

Je kan proberen in de chatbox te vragen om een medewerker te spreken, maar ik weet niet of dat op zaterdag lukt.

Ja dat is dus het probleem ik woon heel gezellig helemaal in mn eentje en geen “bekende” zegmaar om me heen! Dus telefoon lenen gaat een beetje moeilijk. Ik betaal standaard gewoon via ideal en dat moet een werkdag zijn. Ben nog steeds bezig met klantenservice maar wordt steeds doorverwezen omdat het druk is om te bellen dusja gaat allemaal een beetje lastig

Reputatie 7
Badge +12

Standaard betaal je de tele2 factuur via automatische incasso. Dan weet je zeker dat je altijd op tijd betaald. Handmatig of ideal vergt toch extra tijd. Gewoon even geduld, klantenservice medewerker kan ook niet de betaling eerder zien dan dat deze verwerkt is en dan zal het systeem je ook weer aansluiten.

Reputatie 7

Een werkdag verwerkingstijd betekent maandag aangesloten worden als je vrijdag betaalt.

Goedemiddag, vraagje: 

mijn telefoon is afgesloten, 2 dagen geleden behaald. Per ongeluk 2x zelf, echter kan ik nog steeds niet bellen/sms’en of mijn 4G gebruiken. Help!

@CharKie  Open een eigen topic, dit topic is al beantwoord.

Goedemiddag, vraagje: 

mijn telefoon is afgesloten, 2 dagen geleden behaald. Per ongeluk 2x zelf, echter kan ik nog steeds niet bellen/sms’en of mijn 4G gebruiken. Help!

Precies hetzelfde