beantwoord

afgesloten factuur niet leesbaar

• 18 februari 2020
  • 1 reactie
  • 89 x bekeken

Goedemorgen, mijn internet wifi tv is afgesloten, ik zit onder bewind maar die laten me gewoon zitten zonder wifi telefoon en internet ..nu heb ik een factuur van jullie op me mail binnen gekregen maar is niet helemaal leesbaar wat ik nu uiteindelijk moet betalen kunt u mij dat even doorgeven ik heb wifi nodig voor thuus en kunt u voor mij kijken of jullie bekend zijn dat ik onder bewind sta want dit mag helemaal niet gebeuren…ik kan niet meer bellen niks dus geef even me gegevens door aan jullie.

*** Privégegevens verwijderd door moderator***

icon

Beste antwoord door Anton van Tele2 18 februari 2020, 13:06

Goedemorgen,

Wat vervelend om te lezen dat je bent afgesloten en je bewindvoerder je laat zitten. Wat raar dat onze e-mail niet leesbaar is. Ik wil wel voor je kijken wat het bedrag is dat je moet betalen aan ons. Ik heb de gegevens even verwijderd voor je. Zou je deze nogmaals door kunnen geven in een privébericht. Ik heb dan ook nog de laatste vier cijfers van je IBAN nummer nodig. 

Je kunt een privébericht naar me toe sturen via deze link.

Groeten Anton

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

1 reactie

Reputatie 3
Badge +1

Goedemorgen,

Wat vervelend om te lezen dat je bent afgesloten en je bewindvoerder je laat zitten. Wat raar dat onze e-mail niet leesbaar is. Ik wil wel voor je kijken wat het bedrag is dat je moet betalen aan ons. Ik heb de gegevens even verwijderd voor je. Zou je deze nogmaals door kunnen geven in een privébericht. Ik heb dan ook nog de laatste vier cijfers van je IBAN nummer nodig. 

Je kunt een privébericht naar me toe sturen via deze link.

Groeten Anton